![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het geval van Abou Jahjah is het echter niet onterecht. Hij heeft al een paar walgelijke uitspraken gedaan. |
Citaat:
Alleen wanneer je tweet dat het geweld van plunderaars met geweld beantwoord zal worden zet twitter er een waarschuwing bij en is de mogelijkheid om te reageren of te "like"-en uitgeschakeld: ![]() Met AJJ zijn tweet heeft twitter geen enkel probleem: ![]() |
"most combative element"...
Wat een eufemisme. |
Citaat:
Hij is ook geen enkele oorlog begonnen, niet in Afghanistan, niet in Irak, niet in Syrië. In eender normaal universum zou dat al voldoende zijn. |
Citaat:
![]() Het staat in hun naam en dat is voldoende. Voor de rest hoeven we daar niet verder over na te denken. Onze geletterde elite vindt die uitleg voldoende: ![]() Dus wat zouden wij daar nog langer moeilijk over doen? |
Haha, inderdaad.
Case closed. |
Citaat:
Geen "regime change" oorlog - zoals o.a. in Libië - die dat feestje kon verstoren. Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, de familie van de 600+ mensen die hij levend heeft verbrand - waarvoor hij wegens moord veroordeeld is, zullen zich afvragen hoe precies hij Nobelprijs verdient heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste was het op Facebook en hij bleef het verdedigen, ook na zijn ontslag. |
Ik wacht nog altijd op Vanderzapig's antwoord uit welke staten hij "gewone Amerikanen" kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste Vlamingen die ik ken - en waarvan ik de politieke overtuiging ken - zijn geen VB aanhangers. Dit in tegenstelling tot mij. Van het handjevol Amerikanen dat ik ken weet ik niet op wie ze stemmen. Sommigen zijn duidelijk linkse liberals dus daar moeten we geen tekeningetje bij maken. Relevantie? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat u teveel naar Trump zijn zeikerij heeft zitten luisteren. U haalt punten aan zoals de terugtrekking van de troepen in Afghanisten maar negeert de details. Dus u kent al zoveel van de VS als ik van spruiten. Geen ballen. |
Citaat:
Ik weet niet wat Trump gaat doen maar ik vind niet dat die terugtrekking moet gepauzeerd worden omdat de taliban zich niet aan de afspraken houdt. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be