![]() |
Citaat:
In deze tijden is een nieuwe regering als iemand die pas NA het feest arriveert en de afwas mag doen. Eigenlijk is de huidige generatie politici daar veelal ongeschikt voor.Het moeten eerder boekhouders en crisismanagers zijn voor de rest van de regeringstermin(vergeten we niet dat straks al anderhalf jaar en de ganse begrotingsdiscipline al verloren zal zijn gegaan). Voor de VOLGENDE regering is er ook geen behoefte,absoluut geen behoefte,aan tafelspringers met plannen......Dat vereist exact het soort mensen dat al decennia met alle mogelijke middelen uit de politiek blijft wegens te serieus en gewoon niet bereid om zich met beuzelarijen bezig te houden.We noemen dat "bedrijfsleiders".... Ik wil hier overigens al reserve maken voor Mr Geens...(CD&V),die lijkt me zo een "atypische" te zijn met een GROTE serieux.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik dat woord maar zelden. |
Citaat:
|
Met figuren als Bouchez en Magnette kan je gewoon niet samenwerken. Aangezien dit de grootste partijen in Wallonië zijn, is er maar 1 oplossing, de onmiddelijke Vlaamse onafhankelijkheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Waar gaat CD&V naartoe lopen?", zegt hij. Hoog tijd dat CD&V dan maar afspreekt met andere partijen om nieuwe verkiezingen uit te roepen. Kan grand Bouche eens op zijn grote smoel vallen. |
Citaat:
Er is maar één voorwaarde... Het water is voor de Vlamingen,en de wijn is voor de Franstaligen... |
Citaat:
Zij hebben beheersen immers de huidige minderheidsregering. Wilmes kan nog tot 2024 doorgaan als ze wil. |
Citaat:
Tijd dat we hen duidelijk maken dat we weten dat zij bluffen. |
Citaat:
Het volk vertegenwoordigen aan de hand van zijn kiesbeloftes en/of zijn morele overtuiging. Als het volk al niet meer weet wat democratie inhoudt kunnen we ze beter afschaffen in plaatst van de schijn nog proberen hoog te houden. Of we maken van België een verlichte dictatuur of we starten nog eens een echte Franse revolutie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En na 2024 is het dan onvermijdelijk over en out,en kunnen de Franstaligen gaan janken op de trappen van het europees parlement in Straatsburg... |
Citaat:
Citaat:
Rare jongens,die Franstalige rattachisten... |
Citaat:
Abortus hoort bij mij bij de persoonlijke vrijheden van de vrouw in kwestie, waar de overheid zich niet mee te moeien heeft. |
Citaat:
Die minderheidsregering die geen kat vertegenwoordigt? Het lijkt hier meer en meer op een Afrikaans land. De zittende heerser verliest de verkiezingen en gaat gewoon door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be