![]() |
Citaat:
steden zijn eigen train begonnen omdat VKLaandzeren er zo'n zootje van maakt. Vlaanderen schuift de schuld af op eht federale en doet nu alsof ze de steden heeft aangezet om te doen. de steden doen dit uit pure noodzaak, die Vlaamse tracing is onbestaande er zijn een paar vetbetaalde postjes (moykens oa), een privébedrijf heeft het contract en geld gekregen en daar houdt het op. |
Citaat:
Nu worden we "aangestuurd" door psychopaten en non-binaire angstzaaiers. |
Citaat:
Het Covid-19 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gaat wel in tegen de 'airborne' theorie. Citaat:
|
"Toerisme
Ook voor wie terugkeert van vakantie - ongeacht het transportmiddel - komt er een verplicht in te vullen formulier, al zal dat pas over enkele dagen beschikbaar zijn. Dat moet het voor de autoriteiten makkelijker maken om mensen op te volgen als er ergens in het buitenland een besmetting is geweest, maar kan vakantiegangers er ook aan herinneren dat ze - in geval van terugkeer uit een rode zone bijvoorbeeld - zich moeten laten testen en verplicht in quarantaine moeten, aldus Wilmès. Verder veranderen de regels rond reizen niet: reizigers die naar ons land terugkeren uit een land met een oranje code, wordt aangeraden om zich te laten testen en in quarantaine te gaan. Voor wie terugkomt uit een rode zone is dat verplicht." https://www.hln.be/nieuws/binnenland...raad~a00c0083/ En hoe gaan ze dat controleren ?? |
Citaat:
Dan zou ik direct invullen dat ik in Bananistan geweest ben ! Ik vind het grappig dat een landje waar men beweert dat de tweede golf begonnen is, zich druk maakt voor enkelingen die ziek zouden binnenkomen, terwijl het aan het woekeren is zoals nooit tevoren in het eigen land ! |
Haha @ die Bananistan.
Ik heb op 't werk een papierke gekregen verklaring op eer waar ik moet invullen in welk land ik ben geweest op vakantie. Ik had gedacht om Disneyland in te vullen, maar Bananistan is veel leuker. |
Citaat:
Als je trouwens op het matje geroepen wordt, kan je zeggen "ik dacht dat het duidelijk was dat ik de Filipijnen bedoelde" ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een Vlaamse, Waalse, duitstalige/brusselaar en uiteraard een federale minister voor de financiering en coördinatie |
Zoals steeds holt de federale regering achter de realiteit aan .
Haar maatregelen zijn "Te weinig en te laat". Hierdoor stevenen we regelrecht op een tweede lockdown af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be