![]() |
Citaat:
De federale die uiteindelijk aankwamen waren nogal omstreden, met die zilverdeeltjes, de verdachte firma die ze leverde. Ik zou daar niet teveel over opscheppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan het zijn dat het in Vlaanderen om betere mondmaskers zou gaan? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben enorm aangenaam verrast door Lachaert.
Doet je rutten meteen vergeten, die tekende alles wat onder haar neus kwam. Zoals een regeerakkoord dat ze niet had onderhandeld. Dat proberen de PS en NVA nu ook weer....zal niet pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben blij dat dat gedaan is. |
Citaat:
"the myth of XXX served us well"? XXX: kan je invullen zoals je wil: VVK-LVK of FYAllemaal. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de OVLD begrijpen ze nog steeds niet dat het hun anti-Vlaamse houding is die hun stemmen doet verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien ipv een dogmatische een meer menselijke volksliberaal. Maar ja, de partijleden zijn waarschijnlijk redelijk verzuurde kleine zelfstandigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms denk ik dat Flaminganten goudvissen zijn.
Twee maand geleden nog grote NVA promocampagne met Dewever op een bankje : "ge denkt toch zeker niet dat ik dit ga handhaven!" Nu kan het niet streng genoeg zijn met een semi-lockdown en avondklok. |
Citaat:
Geen goede uitvalswegen en daar is Vlaanderen dus voor een groot deel schuldig aan. Vlaanderen heeft het nagelaten zijn waterwegen deftig te onderhouden en aan te passen naar de moderne binnenvaart. De autowegen zijn een ramp en slibben dicht. Zelfs op de secundaire wegen staat men tegenwoordig meer stil dan dat men rijd. Het enige dat nog een beetje deftig werkt aan transport in Vlaanderen is de transport via het spoor, maar dat is geen Vlaamse bevoegdheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be