![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En hop, 8% stemmen kwijt. BDW stond er bij en zag dat het goed was. |
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...heid~a50fbd1d/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ziet er niet goed uit voor Lachaert.
|
Citaat:
Punt. :-P |
Citaat:
Wat is er aan de hand , staat ge met uw mond vol tanden ? Leg me nu eens uit hoe jij en de Morgen beter weten wie er voor CD&V stemt ! Tiens TF, ik dacht dat het in deze draad , door u opgestart, over Coens ging ! Maar ja ik las zojuist dit... Citaat:
|
Citaat:
Goed gedaan v.d. CDV !!! Lachaert maakt zichzelf voor de zoveelste keer belachelijk. :BIG: |
Citaat:
1. Ecolo moet zijn programma ritueel verbranden. 2. Verkozen als voorzitter die een beetje de "donkerblauwe" kant vertegenwoordigt. 3. Als nieuwbakken broekventje/voorzitter met de juist verkozen broekventje/voorzitter/ brandstichter van MR even eisen stellen aan PM en BDW , de enige 2 voorzitters die wat ervaring hebben in het ganse voorzitterlandschap vandaag. 4. Straks mag hij zijn ethische hervormingen op zijn buik schrijven (het bindmiddel van paars groen) en een links economisch beleid voeren. 5. Als republikein, geef ik Flup nu toch een goed punt met het aanstelllen van Lachaert :-) |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/ps-...oord~bc037d18/ Citaat:
|
Citaat:
Een coalitie met 8 partijen. Komt dat zien ! :D |
Citaat:
Stop daarmee !!! |
Citaat:
best gewoon afwachten en kijken wat er gebeurd, en al die communicatie met een serieus korreltje zout nemen |
Citaat:
Ook in de partijen die nu onderhandelen zitten Vlaams nationalisten, die ontevreden zijn over de koers van hun partij. De Belgicistische partijen denken nu met deze coalitie België te redden, het resultaat zal wel eens juist het tegenovergestelde kunnen zijn. In ieder geval het Vlaams nationalisme groeit en bloeit, zeker nu met de trucks van de VLD en Groen. |
Citaat:
|
Citaat:
1.Nog altijd geen meerderheid langs vlaamse kant, VB, communisten en N-VA in de oppositie :-) 2. Oppositie in wallonie ...taterata de communisten :-) Ik ben benieuwd :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is de oorzaak van die 450+ dagen puzzelwerk zonder resultaat ? heb hier al eens over nagedacht ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be