![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier niet over mijn subjectieve inschatting, het gaat over de reële cijfers Ga je de realiteit werkelijk afstrijden? |
Citaat:
Want de mensen hebben allemaal verkeerd gestemd. Het psychiatrisch ziekenhuis wordt precies bestuurd door de patiënten. |
Alleen een gewelddadige revolutie is links genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zongen de Vlamingen niet meer over "het strand van het Sint-Anneke" maar over "het kamp van het Sint-Anneke". |
Citaat:
Centrumregering :-P:-P:-P:-P:-P Man man, dat is een goeie, you make my day. Alhoewel ik voor verkiezingsyteem ben van meerdere partijen , dus niet het concept zoals in de UK, Frankrijk of oo hell the USA. Pas het 2 partijen systeem toe in Belgie en de boel is gesplitst na een verkiezing of 2. Twee republieken in Europa. In vlaanderen zal het VB de proporties aannemen van een 5 %. In wallonie die dan al of niet zal aansluiten bij La France stemmen ze dan niet meer voor de communisten maar voor extreem rechts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw subjectieve inschatting, wat betreft de motivatie van bepaalde kiezers om op die of die partij te stemmen, is zonder waarde. De kiezer, geeft door er op te stemmen, zijn goedkeuring aan het programma van een partij. Dat is hoe verkiezingen werken. Dat is een principe dat opvalt door haar eenvoud. |
Citaat:
Dat bijvoorbeeld de kiezer, die CD&V stemt voor het confederale programma, er aan is voor de moeite, ja, dat maakt van die kiezer eigenlijk een beetje een politieke dommerik. Maar, dat brengt geen verandering met zich mee wat betreft de stem voor een confederaal programma. Dat weet jij toch ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan het niet beter zeggen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen VB-er , maar laat ze zelfs gerust meeregeren !! Ze hadden een zeer goede verkiezingsuitslag !! pvda daarentegen hoort in een cordon toilet !! Partij van de Afval Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be