![]() |
Citaat:
'thegatewaypundit'... 'pacificpundit' 'americantruthtoday' 'zerohedge' 'hellboundanddown' 'nwostop' Was je beschaamd over die shit, dat je de linkjes niet meegaf ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dit verwacht je niet. |
Citaat:
|
Citaat:
De democratische partij heeft antifa/BLM wel opgezweept maar zoals ik al aanhaalde is het maar erg de vraag hoeveel controle ze daar werkelijk over hebben. De gouverneur van Michigan is weliswaar een democrate maar evengoed een halve (hele) dictator. Ervan uitgaan dat Antifa/BLM braaf gaat luisteren naar de democratische partij tenzij die hun radicale eisen uitvoeren lijkt me wishfull thinking. Als Biden wint en als zoals te verwachten - want zowel hij als Harris zijn establishment politici pur sang - het beleid dan overgaat naar business as usual is het maar zeer de vraag of antifa/blm dat allemaal braafjes gaat slikken. The genie is out of the bottle so to say. Of denk je nu echt dat voor een overtuigde antifa'er Pelosi of Biden leiders zijn? Hooguit nuttige idioten waar ze op het moment hun voordeel mee doen. (En ik denk dat dat van beide zijden geldt overigens) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be