![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het VB moet belgie redden |
Citaat:
|
Citaat:
Men kan zo'n peiling ook niet echt vervalsen, maar wel "bijsturen" of "corrigeren" zoals dat in dat jargon heet en wat nog niet zolang geleden ook werd toegegeven. Het is te moeilijk om van duidelijke winnaars verliezers te maken of omgekeerd. Maar er kan wel afgetopt worden of aangepast om bepaalde tendensen te versterken of af te zwakken in het kader van "algemene" maatschappelijke axioma's. ( ouderen of minder opgeleiden zijn minder bereikbaar, allochtonen zijn ondervertegenwoordigd, ect) Dit schijnt zelfs geoorloofd te zijn. Ten slotte speelt het verwachtingspatroon van de opdrachtgever ( hij betaalt!) bewust of onbewust ook een rol. |
Denk dat de tradies met inbegrip van Groen! zware klappen gaan krijgen en uiterste rechte en links dikke winst gaan boeken.
Maar dat is mijn buikgevoel, zal dus afwachten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
België (beter) besturen is zaak voor de ernstige partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De federale Vlaamse minderheidsregering doet het nu al zo goed dat N-VA en VB de grote verliezers worden in 24. OVLD en CD&V terug elk 35% van de Vlaamse stem, ongetwijfeld... |
Citaat:
Ze zijn bij NVA (en VB) gewoon bang dat het gaat tegenvallen en doen dan maar een Trumpke. |
Citaat:
Men doet/besteld gewoon peilingen totdat men het gewenste resultaat krijgt, al de andere verkeerde peilingen steekt men van onder weg in de schuif. Als ik u bezig hoor soms, dan lijkt alsof u een grenzeloos vertrouwen hebt in Belgische politici. Daarom neem ik uw posts met een kilo zout. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Er is soms een enerverend gebrek aan kennis van zaken, maar het zijn dan ook geen experten maar politiekers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be