Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   buur heeft al 2 months geen huur betaald; vroeg recent om uitstel... 'want bij ocmw' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255566)

Elio di Supo 14 oktober 2020 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480510)
Ik heb geen minderwaardigheidscomplex hoor :rofl:

Natuurlijk niet. Je bent manisch nu. Wacht maar tot de deprifase er komt en je besaan terug zinloos is geworden.

bembem 14 oktober 2020 19:31

Jaloers ja dat zal ik niet ontkennen, maar is gezonde jaloezie as I gun het anderen hoor -unlike others on here~

En tja, wie is nu nooit jaloers :-):-) It's even a healthy given as it enforces competition >> personal development > innovation xD :BIG:

bembem 14 oktober 2020 19:35

Ik ben helemaal niet manisch.

Yes I have some psychological issues I won't deny that, but they are to be found in another sphere~

Henri1 14 oktober 2020 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480526)

Yes I have some psychological issues I won't deny that, but they are to be found in another sphere~

Je bent magisch.

bembem 14 oktober 2020 19:37

merci mon cher :BIG:

bembem 14 oktober 2020 19:43

Macron zonet: "150€ + 100€ par enfant pour les plus vulnerables!"

Whoooooooooo!! :cheer:

bembem 14 oktober 2020 19:44

Esperons que la Belgique suivra!! Ehehehehe xD :BIG:

Universalia 14 oktober 2020 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9480516)
Natuurlijk niet. Je bent manisch nu. Wacht maar tot de deprifase er komt en je besaan terug zinloos is geworden.

Zou dat op te vangen vallen met een liedje die manische depressie?

Nocturnal Depression - We're All Better Off Dead

:?

Elio di Supo 14 oktober 2020 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480522)
Jaloers ja dat zal ik niet ontkennen, maar is gezonde jaloezie as I gun het anderen hoor -unlike others on here~

En tja, wie is nu nooit jaloers :-):-) It's even a healthy given as it enforces competition >> personal development > innovation xD :BIG:

Staat dit in de Flair?

Elio di Supo 14 oktober 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480526)

Die issues ... houdt dat ook in dat je in een pseudo-Engels brabbeltaaltje schrijft?

Rudy 14 oktober 2020 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480550)

Een kindje kost wel iets meer dan 100 €.
Meestal toch.

maddox 14 oktober 2020 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9480620)
Een kindje kost wel iets meer dan 100 €.
Meestal toch.

Een niet opgevolgde thuisbevalling maakt dat een baby niet meer gekost heeft dan 5 minuten inspanning van een niet geïnteresseerde man.

Universalia 15 oktober 2020 06:16

Een recent artikel leerde dan weer ...

Elf huurders uit sociale woning gezet omwille van domiciliefraude: “Rotte appels hard aanpakken”

reservespeler 15 oktober 2020 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9480273)
Hetgeen dat de steuntrekker ontvangt wordt ook al betaald door de belastingbetaler hé.

Geen probleem trouwens voor degenen die het nodig hebben.

Maar types zoals Bembem die hier wat liggen schijten op mensen die dag in dag uit werken zodat zij in haar bed kan blijven liggen stinken, daar krijg ik het van op mijn heupen.

Je hoeft je als steuntrekker niet minderwaardig te voelen aan mensen die wel werken, maar je mag er op zijn minst wel bij stilstaan dat er andere mensen aan het werken zijn voor het geld dat je krijgt.

Dat was net mijn punt.

Marie van de koster 15 oktober 2020 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480550)

Eerst kinderen hebben :roll:

Marie van de koster 15 oktober 2020 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9480522)

Ik ben jaloers op lottowinnaars en op mensen die nooit iets mankeren qua gezondheid.
Verder valt het bij mij wel mee ;-)

Hoomer 15 oktober 2020 10:20

En dan nu de hamvraag: Hoe weet jij dat je buur 2 maanden huur achterstaat?

Elio di Supo 15 oktober 2020 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9481023)
En dan nu de hamvraag: Hoe weet jij dat je buur 2 maanden huur achterstaat?

Dat is mss dezelfde die bij haar kwam schooien en dan schuim op zijn bek kreeg toen Bem het kwam terugvragen. Tja, als je onder marginalen woont ...

Universalia 15 oktober 2020 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9481017)
Ik ben jaloers op lottowinnaars en op mensen die nooit iets mankeren qua gezondheid.
Verder valt het bij mij wel mee ;-)

Die zijn er niet veel hoor Lotto/Euromilj winnaars in ons land.

Veel mensen spelen al niet meer mee daar het geld toch altijd naar een winnaar in een ander land gaat.

De loterij durft het er op hun site nog niet meer bijzetten zelfs in welk land het gevallen is.

Of ik jaloers ben op die mensen die het mochten gewonnen hebben dat lijkt mij ver gezocht daar ik tevreden ben met wat ik heb en geen schulden of leningen heb lopen.

Lotto/euromilj = minsterie van financiën.

Jaren geleden was er eens een uitzending van Jambers dacht ik die eens opgezocht had hoe het met sommige winnaars vergaan was en dat was in de meeste gevallen niet echt goed of moeten wij daarbij van het standpunt uitgaan: Geld heeft een meester nodig? :|

Marie van de koster 15 oktober 2020 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9481041)
Die zijn er niet veel hoor Lotto/Euromilj winnaars in ons land.

Veel mensen spelen al niet meer mee daar het geld toch altijd naar een winnaar in een ander land gaat.

De loterij durft het er op hun site nog niet meer bijzetten zelfs in welk land het gevallen is.

Of ik jaloers ben op die mensen die het mochten gewonnen hebben dat lijkt mij ver gezocht daar ik tevreden ben met wat ik heb en geen schulden of leningen heb lopen.

Lotto/euromilj = minsterie van financiën.

Jaren geleden was er eens een uitzending van Jambers dacht ik die eens opgezocht had hoe het met sommige winnaars vergaan was en dat was in de meeste gevallen niet echt goed of moeten wij daarbij van het standpunt uitgaan: Geld heeft een meester nodig? :|

Dan moet ik op niet veel mensen jaloers zijn.
En weer een illusie armer ... Zelfs een beetje hoop wordt me niet gegund. :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be