![]() |
Lol, de walen gaan de avondklok wat uitbreiden.
Altijd maar Frankrijk achterna hollen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk zelfs nog erger: andere dan het opgegeven motief - niet de viruspropagatie maar de vrijheden van burgers inperken - beter weten / kunde daarmee een irrelevante factor. |
Citaat:
op 4 van de personeelsleden is thuis: ze hebben zelf corona of zijn totaal uitgeblust. Blijf weg uit Luik ! |
Citaat:
|
NU in Luik: patiënten stromen binnen
personeel stroomt buiten. |
Citaat:
Nederland hapt echter niet. |
Citaat:
Incidentie in Henegouwen ruim het dubbele van WVl en OVl, zelfde Waals-Brabant en Bxl tgo Vlaams-Brabant, Luik ruim vijf keer die van Limburg. Nog een week wachten zeker ? :-D |
Citaat:
Belgie is nr 1 in de EU qua regio's is de top 3 in de EU voor Wallonie, Brussle en Vlaanderen. Flandriens zijn inderdaad de beste coureurs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Virussen houdt men nu eenmaal niet tegen. Zeker niet door op fora Walen of Vlamingen verantwoordelijk te stellen voor deze virusverspreiding. Zowel de Waalse, De Brusselse als de Vlaamse en de Tsjechische regering hebben naar eigen inzicht en kunde de maatregelen genomen die ze op het moment zelf het meest geschikt achtten om de door hen gekozen covid strategie uit te voeren. |
Citaat:
Best eens naar de oogarts gaan dan. Rarara, waar is de taalgrens ? ![]() |
Citaat:
Maar als de helft van het land wacht tot het de laat is denk dan niet dat de andere helft van het land daar niet zwaar onder gaat lijden... Het hele land zal op termijn ten onder gaan... Met dank aan het onland la Belgique... |
Citaat:
als ik goed zie zit, op uw tekening, A'pan ergens rond de 400 besmettingen per 100 000 als ik nu naar Sciensano kijk zit antwerpen rond de 1000 (daar zat wallonie vorige week) best geen tekeningen van vorige week gebruiken als je met schuldverwijten wil werken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stilaan stappen ze vd weekgemiddelde onzin terug af. Gisteren 1e keer >100 covid doden. het weekgemiddelde vandaag is 60 doden. die 2 getallen schelen toch een paar tientallen procenten. maar vlaanderen is goed bezig zullen we maar denken |
1 Bijlage(n)
Volgende pic is geknipt uit De Standaard van 28 oktober 2020.
Ik stel me de vraag: als je ziet hoe de Vlaamse spoed- en longartsen aan de alarmbel trekken, hoe moeten de Waalse en Brusselse artsen zich dan voelen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be