![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zo krijg je op korte tijd een groot deel van de bevolking immuun, zonder al te veel opnames. Het grote probleem zit niet in de besmettingen tussen jongeren onderling maar in de besmettingen tussen generaties. |
Morgen komen ze weer samen om nieuwe maatregelen aan te kondigen. De druk werd te groot. Ik ben benieuwd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu al drie uur geleden, nog steeds geen antwoord. :lol: "Niemand "brult" voor een nieuwe lockdown. Me dunkt dat de virologen hun pokkenbest hebben gedaan om een lockdown zoveel mogelijk te vermijden. Ik ken niemand die graag een lockdown wil. Niemand." Ok Marcske. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat ze geen broodje zaten te eten op een banksken. |
Bruxelles: hoofdstad v.d. achterpoortjes.
|
Citaat:
Niet van de experten (virologen) en dat kon je duidelijk zien en horen in het journaal deze avond of lezen in de kranten. |
Citaat:
Zou dat bij het griepvirus ook zo zijn ? |
Citaat:
Wat een paniekvoetbal. |
Citaat:
|
Vlaanderen moet het goede voorbeeld geven en de maatregelen van Brussel en Wallonië overtreffen. We zitten een week tot 10 dagen achter de curve van Wallonië en Brussel. Er is dus nog een beetje tijd om een ramp te voorkomen.
Ik hoop echt dat de Vlaamse regering morgen op zijn minst een lockdown afkondigt. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn daar ook cijfers van eigenlijk ? |
Citaat:
Nein. |
Citaat:
Nein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be