![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was maar een grapje (agente die Hitlergroet bracht)
Misschien zeggen van: "Hier is uw C4 en dat is géén grap, you're fired" |
Citaat:
Citaat:
Maar verenigingen mogen ook beslissen wie bij hun club hoort, en wie ongewenst is. Als zij achterlijken liever weren uit het lidmaatschap, is dat hun meest volstrekte recht toch ? Of wil je een stalinistisch regime waarbij de vakbond iedereen 'moet' aanvaarden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, zelfs 'gewone' verenigingen hebben geen absoluut keuzerecht in wie zij toelaten. Probeer maar eens als sportclub ervoor uit te komen dat je geen zwarten of geen moslims aanvaardt. Overtuigd gelovigen vind ik ook achterlijk. Denkt u echter dat een vakbond moslims mag uitsluiten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor vakbonden is dat niet zo simpel. |
Citaat:
Noemen ze dat het beschermen van de mensen tegen uitbuiting door racisme??? |
Citaat:
|
Citaat:
Je legt de bal te zichtbaar voor het doel, Marie... Dit is te gemakkelijk. Ik laat deze gewoon passeren. |
Citaat:
|
Die vrouw in kwestie heeft al lang spijt van die impulsieve daad.
Moet die daar nu voor eeuwig voor achtervolgd worden. |
Citaat:
Is het coiffeurke niet een beetje te weinig ambitieus ? Zijn historische voorganger Ernst Röhm wist dat toch wel beter aan te pakken. |
Citaat:
Stop, Marie... Heb medelijden aub... Mijn buik scheurt bijna van het lachen... ![]() |
Vakbonden zijn werknemers organisaties.
Het uitsluiten van VBers stinkt naar discriminatie. Dat ze geen leidinggevende rol in die vakbond kunnen opnemen is een andere zaak. Er bestaat een vakbond voor kader personeel, maar die wordt niet serieus genomen. Ook niet netjes mijns inziens. |
Citaat:
|
Zou het volgende toegestaan zijn?
Ik kom Calvo tegen, ik weet niet waar ergens, maar er zijn geen camera's in de buurt. Om hem te jennen breng ik hem een Hitlergroet, vergezeld met een paar vloeken en gepaste omschrijvingen die hem politiek typeren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be