![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Minder dan de helft en als ik niet mis ben komt het BRUTO bedrag van die premie nog eens op hun belastingsbrief. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb onmiddellijk geschreven dat men de premie diende voor te behouden voor de mensen die daadwerkelijk in de loopgraven stonden maar ze zal weer naar iedereen gelijk zijn gegaan natuurlijk, ook naar diegenen die vrijwillig of onvrijwillig thuis zaten. Dan schiet er sowieso al veel minder over.
|
Citaat:
Alleen al maar als je onze wegeninfrastructuur bekijkt, om over de rest nog maar te zwijgen |
Citaat:
Die 28h zij slechts schijn want wegens het gebrek aan personeel moet ze nu 36h of meer (soms meer dan 40h) doen per week. |
Citaat:
2) deze gaan niet in tegen de Grondwet Nu een echt voorbeeld? |
Citaat:
|
Citaat:
- een gewapende militie bijvoorbeeld is een niet toegelaten vereniging - dat je een vereniging hebt wil niet zeggen dat je sexfeestjes met minderjarigen mag organiseren |
Citaat:
Maar dat je niet bij elkaar mag komen gaat direct in tegen de grondwet. |
Citaat:
Ik vroeg naar voorbeelden van wetten die ingaan tegen de Grondwet. Uw antwoord daarop was: vrijheid van verkeer, vrijheid van vereniging. Mijn vraag was echter om voorbeelden aan te halen van wetten die ingaan tegen de Grondwet. Ik vroeg dus niet om voorbeelden aan te halen van geschonden grondwetsbepalingen, maar wel van wetten die de grondwet schenden. Nu, ik denk dat we op dit vlak het grotendeels met elkaar eens zijn hoor. Ook ik deel de mening dat de overheid onze vrijheden op volstrekt ongrondwettelijke wijze inperkt. |
Citaat:
Idd. Pensioen en sociale zekerheden bestaan niet bij ons. Juist een ontwikkelingsland, die hebben dat ook niet. ;) |
Citaat:
De betreffende wet geeft je de rechten om lid te worden van gelijk welke vereniging alsook het recht om niet gedwongen te worden om lid te moeten worden van een vereniging. Op welke manier die samenkomen of kunnen samenkomen, dat staat er niet in. In de EVRM wordt dit ook verder uitgelegd: Citaat:
|
Je hebt juridisch geneuzel (volgens juriste minister Anneliesje).
En je hebt juridische kwakzalverij: mensen die wat uit hun nek kletsen, alles door mekaar klutsen, de klok wel horen maar de klepel niet weten hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
dat is hetzelfde als dat gedoe met het minimumpensioen van €1500, véél teleurstellende kleine lettertjes |
Citaat:
"Buitengewone" verloning wordt +/- 50 % belast. Dat werd hier al eerder gezegd. |
Citaat:
Kijk maar naar onze wegeninfrastructuur. Vergelijk die met 30 jaar geleden. Alsof een bende vandalen een rondgang maakte. *WINKELIER IS ONTGOOCHELD NA HET KORT EN KLEIN SLAAN VAN ZIJN WINKEL DOOR DE POLIZEI". |
Citaat:
Ze zouden dus al moeten weten hoe het werkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be