![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben al jaren seks zonder de pil zonder accidentjes. Het kan dus he, maar dat vereiste wat minder me time en inlezen in de ovulatie. Prachtig proces trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Condooms uitdelen dat is een klein onderdeel van de maatschappelijke oplossing om abortussen te vermijden. Het kan moeilijk als een doorslaggevend argument gebruikt worden om abortussen te verbieden. Het lijkt me eerder een gemakkelijksargument. De problematiek verdient meer diepgang dan dat. Zo toont men ook respect voor het leven. |
Citaat:
Wat je zegt, wordt door niemand betwist. Maar toch gebeurt het. En als het dan gebeurt, dan is er maar één die baas is in eigen buik. Gij dus niet. Duidelijk niet. En de paus van Rome ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommig sperma is van mindere kwaliteit. Het bederft eerder, heeft minder plakvermogen, kan niet goed zwemmen, er zijn te weinig 'zwemmers'. Zuurtegraad van de vrouw kan ook meespelen. Als het vagina vocht een te laag ph waarde heeft dan worden er meisjes geboren. Idem, bepaalde ph waarde kan sperma langer in 'leven' houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, zoals dr Frankenstein het stelde, it's alive! |
Citaat:
Sorry maar ik griezel van uw geweten. Iemand die dat kan zou ik de rug niet durven toekeren en zeker de nacht niet willen mee doorbrengen...Honderden vrouwen gaan een kind halen bij een spermabank, adopteren het uit een weeshuis, of kopen het bij een draagmoeder... dus waarom het niet afstaan aan een hopeloze vrouw die het met liefde gaat grootbrengen. Zij gerust dat kind zal haar dat niet kwalijk nemen... |
Citaat:
Maar het doet me plezier dat u met mij de nacht niet wil doorbrengen 8-) |
En voor de rest het typisch verloop van een abortusdebat. Veel emo-zever dus.
|
Citaat:
Een ongeboren mens vermoorden onder het mom van mensenrechten, zo feministisch en liberaal. Laten we maar blijven zoals het goed was. |
Citaat:
|
Citaat:
U zegt zelf dat de grens artificieel is. Er zijn reeds mensen die aborteren omdat het geslacht van hun kind ze niet aanstaat. De termijn blijft verhoogd worden en zelden bepleit omlaag te halen. In die daad wordt het leven steeds meer en meer gedegradeerd. Staten die termijn verlagen worden belaagd door fake news. We moeten dat zien, niet alleen bespreken. Die wereld daarachter is reeds ontmaskerd door undercovers en ik vind dat alles behalve menselijk. In het andere onderwerp deelde ik zulk materiaal maar daar wordt over gegaan alsof het nooit gedeeld werd. Het is geen lichtzinnige zaak waarvoor gejuicht moet worden. Mensen willen gewoon iets voelen zonder eens naar de daad en de wereld erachter te kijken. Ze willen hun gelijk behouden zonder eens naar dat grote gelijk te kijken. De eed van Hippocrates is dood. |
Citaat:
Er bestaan dus vrouwen waar hun abortussen niet meer op 1 hand te tellen zijn he. Dat is geen after conceptie, toch kan iemand vandaag abortus probleemloos ondergaan maar kunnen niet alle kankerpatienten geholpen worden. Er mag best een ander beeld ontstaan. |
Citaat:
|
@CUFI
Stel je bent een ongeschoolde vrouw in de 3e wereld. Brazilië. Je man komt te overlijden in een auto-ongeluk. Je hebt 1 dochter bij hem gekregen, een tweede is op komst. Deze vrouw woonde met haar partner, die inmiddels dood is, in een huurhuis. De huur is 250 USD, inbegrepen water en elektra, betreft een armoedige boel in een metropool. Het inkomen van haar partner, 600 USD, is weggevallen. Ze staat er nu alleen voor. Kan niet terugvallen op familie. Zij is sinds 18e wees en is momenteel 23 jaar oud. Haar keuze: Oudste kind afstaan ter adoptie, jongste kind laten uitbroeden. Ook afstaan ter adoptie. Vergeten. Opnieuw beginnen en nu maar bidden dat ze partner die niet onder een auto belandt. Beiden kinderen houden. Betekent ongeschikt voor de huwelijksmarkt. Hoeft niet zozeer op lange termijnMaar kosten zijn hoog en er moet brood op de plank komen. Huur betaald worden. Schoolgeld moet betaal worden. Zoniet: pech gehad voor de kinderen, worden analfabeet. Elke maand dat er geen geld binnen komt is een ramp. De oudste afstaan aan een oppas meisje. De zwangerschap onderbreken. Abortus is er niet. Dus dan maar pilletjes gebruiken. Als prostituee op de goudvelden werken en geld opsturen. In de hoop genoeg te sparen voor een eigen huis — zodat deze kosten tenminste weggaan. We zijn er niet: Pilletjes slikken dus in de hoop dat het kind niet geboren wordt. Kind wordt toch geboren. Heeft een spraakproblemen, ledematen zijn te kort. Maw huwelijkskskansen zijn nu nagenoeg kompleet verkeken op korte termijn voor het vinden van een goede partner. Ik kan doorgaan als u wil.. Tis allemaal niet zo piepsimpel als een TV dominee ons voorspiegelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be