![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het liegen voor een rechtbank-handlanger van de vijand is niet "hypocriet zijn" maar een gevechtstactiek tegen de vijand. |
Citaat:
|
Citaat:
Politieke doelen ??? Hij zegt zelf dat we niet de illusie moeten koesteren dat we epidemie kunnen tegenhouden. Zelfs niet na volledige vaccinatie. |
Citaat:
Wat wil hij bekomen met een verbieden van niet-winstgevende reizen ? |
Citaat:
Is hij hiervoor bevoegd ? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is altijd voorzichtig in wat hij zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoofdstraat begon over Van Ranst... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de expert zegt zomaar iets, maar "is niet bevoegd". De politicus "volgt de expert". Hij is bevoegd, maar volgt de expert. Met die tandem is alles dan mogelijk he: de politicus doet enkel maar wat de expert hem zegt, en de expert is niet bevoegd of verantwoordelijk. |
Citaat:
Op een tweede A4 blad doe je hetzelfde maar dan de datum en uur dat je terugkomt. Wel ondertekenen! En als eventueel(kans is klein) iemand er binnen 10 jaar naar vraagt kan je het tonen. |
Ik haalde het al eerder aan maar zij die toch een reisje plannen naar het 'buitenland' in sommige gevallen hoog rode gevaarlijke buitenlanden op gebied van Covid-19 die moet men zo al een torenhoge boete geven en hun reisticket laten inleveren.
Een dramatische manier van 'werken' het bovenstaande? In deze duistere tijden zal men het wel moeten doen om verdere verspreiding van het virus in al zijn mutaties tegen te gaan. Langs deze weg toch een applausje voor die mensen die de regels wel volgen, mensen die het gevaar zien zij die misschien ook liever een reisje hadden gepland maar door omstandigheden (het Covid-19 in dit geval) hier van af gezien hebben. ![]() |
Citaat:
Die burgemeester mag zich best wat discreter opstellen. Ik zou klacht neerleggen ook al heb ik de quarantaine niet gerespecteerd. |
Citaat:
Enkel op wie de quarantaine en verplichte test niet respecteert. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be