![]() |
Citaat:
Ook in uw vrije tijd (privé tijd) wordt uw gedrag een soort spiegel voor de firma waar u werkt. Ik heb vroeger meermaals contracten getekend waarin stond dat ik ook in mijn privé tijd geen activiteiten mocht ontwikkelen die de firma zou kunnen schaden. Ik denk dat wat we hier kunnen lezen zo'n geval is. In een moderne 21ste eeuwse maatschappij is er geen plaats voor racisme. Hoe jammer dat een groep mensen (actief op fora) dat ook vindt. Maar in een multiculturele maatschappij zoals wij hier in Vlaanderen kennen kan zo'n gedrag echt niet. |
Citaat:
Ook ik heb soms moeite met zich agressief arrogant op het zebrapad gooiende voetganger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag mij soms af wat jouw afkomst is, we gaan ervan uit dat jij net zoals wij een enge witte man bent maar voor hetzelfde geld hoor je bij het uitverkoren volk. Dan snap ik jouw ideeën al een stuk beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Unia komt toch op tegen racisme én discriminatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In voorafgaande geschiedenis van de mensheid reed de mens alleen te paard. Nu zijn er bvb auto's. Alleen al dat maakt onze tijd anders. Maar of u het leuk vindt of niet, ook de demografische samenstelling van onze maatschappij is veranderd. Ook al beweren enkelen op fora dat de multikul niet bestaat, ze is nochtans een keihard feit. En om zo'n diverse maatschappij stabiel te houden, gelden er nu eenmaal andere regels dan in de heel voorafgaande geschiedenis vd mensheid. Sorry....ik niet uitgevonden. Maar ben er wel mee akkoord. |
Citaat:
Dat is zoiets tussen arrogant agressief en meegaand sneeuwvlokje. Zelfbewust en zelfverzekerd is zeker geen synoniem voor arrogantie. In vele gevallen zelfs antoniem. |
Citaat:
|
Citaat:
Is democratie proberen te beschermen door anti-democratische krachten te verbieden een vorm van democratie ? Voor zwart wit denkers zal het antwoord zeer simpel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Intussen hing hem Mechelen vol “Hoe keken wij naar de Congo”. Oh wij schuldenaars. |
Citaat:
Als ze anti -democratische krachten wil verbieden waarom de islam dan niet? |
Citaat:
Wellicht betreurt hij reeds dat dit incident aan het licht kwam. Nu kan hij dat niet meer voor een ander incident langs de andere kant schuiven. “Jamaar toen aan het Nachtegalenpark... wij zijn de schuldige. Extremisme wekt meer extremisme.” |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be