![]() |
Citaat:
Citaat:
En daar zouden wij aan moeten wennen? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
In het programma Strafrechters geven rechters zelfs toe dat ze bepaalde wetten niet naleven om de moslims niet voor het hoofd te stoten. |
Luik is in ieder geval een PS-bastion. Wel, het is daar toch niet allemaal koek en ei.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we uw posts lezen is het altijd wel goed lachen. dom en eentonig zou ik ze niet durven noemen, wees niet zo hard voor jezelf. |
Citaat:
Als de multiflauwekul er is, dan gaat u wellicht deze zomer zeker hand in hand wandelen met uw vriendje pandabeertje om aldaar van die multikul te proeven. Een beetje oppassen dat ze u niet inclusief in elkaar slaan, en ja ik denk wel dat het met zeer veel vallen zal zijn, of u gaat kunnen opstaan dat durf ik wel te betwijfelen. Zelfs nu al weegt die politieke correctheid wellicht veel te zwaar om te torsen. U slaat er al wartaal van uit. |
Wat heeft die schoolmeester met de multiculturele samenleving te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het een roeping ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog wat informatie over de homofobe partij Vlaams Blok, waar chris janssens weigert jef elbers zijn voordracht stop te zetten. Het ziet ernaar uit dat het VAF zelf dat sujet gaat weigeren.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03/14/vaf-elbers-fup/ |
Dat die partij van alle mogelijkheden uitgerekend dit fossiel voordraagt.
|
!!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht bevat een niet onderbouwde scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen, of politici worden er met bijnamen bedacht en dit alles zonder dat er een argumentatie aan vasthangt. Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Zie ook: https://forum.politics.be/showthread.php?t=255476 De moderatie Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Dat hedde met die goedkope dingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be