![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds wanneer is Limburg het centrum van de wereld? Vraag een Oostendenaar eens hoelang hij onderweg is naar Antwerpen, en hoelang naar Luik. Als geboren en getogen Limburger weet ik dat de afstand van midden-Limburg tot Antwerpen EEN UUR rijden met de wagen is. Met de trein is daar minstens twee uur voor nodig. (overstap in Mol) Advocaten reizen niet met de trein. Ik weet wel waar jouw schoentje knelt. De Wever is burgemeester van Antwerpen, hé? :lol::lol::lol: |
Citaat:
Dan zal het er toch iets joliger aan toe moeten kunnen gaan dan die tafeltjes aan zee, neem ik aan. Het is dus nog te zien hoe het in de praktijk uitdraait. Wie de limieten stelt (mag men naar het toilet binnen ?) en wie er op toeziet dat het binnen de perken blijft. In elk geval , dit : mogen ze wel afvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Het bevoegde hof van beroep voor West-Vlaanderen is namelijk Gent en niet Antwerpen. |
Citaat:
Als ik moet pleiten in Brussel, is de trein vaak sneller. Uiteraard op voorwaarde dat ik geen al te groot dossier moet meezeulen. En in corona-periode is er nog altijd minder file dan voordien, waardoor ik tegenwoordig wel altijd de auto neem. |
Citaat:
Ik ben zelf Vlaams Nationalist maar uw manier van doen is belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag perfect zeggen dat iemand zijn mening belachelijk is. Ik heb al meermaals gepleit om bij openingsposts de titel neutraal te houden en niet teveel af te wijken van het artikel vanwaar het afkomstig is. Zo vermijd je ook dubbeldraden en polemiek. In de begelijdende tekst kan je uw mening genoeg weergeven. En de onafhankelijkheid van Luik had daar in terecht gekunnen. Door die titel lijkt het inderdaad alsof Luik zijn onafhankelijkheid dreigt uit te roepen en niks is minder waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk is het Luikse initiatief ook ferm gepeperd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle baten helpen en elke vogel zing zoals hij gebekt is. |
Citaat:
|
Citaat:
De gouverneur van Katanga verklaarde dat hij de wetten van Kinshasha niet meer zou volgen .Met de afscheiding van Katanga uit Zaire tot gevolg. Waarom zou de afscheiding van de Provincie Luik dan onmogelijk zijn ,als de gouverneur van Luik verklaart dat hij de wetten van Brussel niet meer zal gehoorzamen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be