Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Van Ranst krijgt de volle laag van advocaat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258548)

stuyckp 14 april 2021 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9655388)
Men zou de individus die hier te pas en te onpas verwijzen naar het nazi regime verplicht op een goederentrein moeten zetten naar Auschwitz waar ze in hun pis en kak van de reis kunnen genieten om daarna in het kamp een paar weekjes in dezelfde "luxe" als de toenmalige gedeporteerden te leven. Dan zouden ze misschien het verschil ontdekken wat een nazi regime was. Alleszins iets anders dan zulke onzin vanuit zijn knusse living op internet te gooien.

Volledig mee eens.
Die zwarte pagina uit de geschiedenis wordt voortdurend misbruikt door links om hun verborgen agenda door te drukken en hun politieke vijanden monddood te maken. Ergo wie zijn dan eigenlijk degene die niet democratisch zijn ?
Ze maken het op den duur zo dat elke verwijzing naar de holocaust een gratuite verwijzing is die ook geen lading meer heeft.

patrickve 14 april 2021 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9655291)
Het einde v.d. wereld is voorzien op 1 mei a.s.

Het einde van het Vrije westen is ergens te zoeken maart vorig jaar. En voorlopig is er geen zicht op bevrijding. Tenzij misschien de moslims...

stuyckp 14 april 2021 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9655538)
Het einde van het Vrije westen is ergens te zoeken maart vorig jaar. En voorlopig is er geen zicht op bevrijding. Tenzij misschien de moslims...

Blijkt dat moslims dikke vriendjes zijn met Van Ranst. Te zien op zijn facebook.
Benieuwd of die moslims zo braaf gaan blijven tijdens de ramadan.
Of beter, of ze nu al zo braaf zijn, en of ze zich altijd al aan zijn regeltjes hebben gehouden.
Ik denk van niet.

Dadeemelee 14 april 2021 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9655140)
Bron ?

Vandaag in het Nieuwsblad.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210413_97268303

Citaat:

Vlaams Parlementslid Stefaan Sintobin postte dan weer een foto van een baby waarop hij het hoofd van Van Ranst plakte en “huilie, huilie” schreef. De viroloog liet ook die tweet niet passeren: “Beste hardwerkende Vlaming, Stefaan Sintobin is volksvertegenwoordiger voor Vlaams Belang en wordt betaald met uw zuurverdiende centen. Dit is het niveau wat u terugkrijgt.”
Citaat:

“Kijk, ik heb al jaren ambras met Vlaams Belang. En ik weet dat er veel uit die hoek komt. Maar veel mensen die het veld bemesten blijven buiten schot. Het zijn vooral de sukkelaars die erop reageren die door de politie worden opgepakt. Zoals de dancinguitbater uit Dilsen-Stokkem die dinsdag is opgepakt. Sorry, ik kan daar geen compassie mee hebben. Iemand een trombose toewensen, dat is er ver over.”
Citaat:

“Als ik niet van wacht ben, zet ik mijn gsm nu af. Anders blijven flauwe plezanteriken mij tot 3 uur ’s nachts opbellen. Vaak zeggen ze niets. Maar onlangs zei er eentje: Wacht maar tot 2024, dan worden wij hier de baas. Dan weet je uit welke hoek het komt, hé.”

Henri1 14 april 2021 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9655584)
Vandaag in het Nieuwsblad.

Citaat:
“Als ik niet van wacht ben, zet ik mijn gsm nu af. Anders blijven flauwe plezanteriken mij tot 3 uur ’s nachts opbellen. Vaak zeggen ze niets. Maar onlangs zei er eentje: Wacht maar tot 2024, dan worden wij hier de baas. Dan weet je uit welke hoek het komt, hé.”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210413_97268303

Dat is overduidelijk.

Alleen beseffen ze niet dat het momentum voorbij is.

patrickve 14 april 2021 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9655671)
Dat is overduidelijk.

Alleen beseffen ze niet dat het momentum voorbij is.

Dus denkt Van Ranst dat het VB in 2024 de verkiezingen wint met absolute meerderheid ?

Henri1 14 april 2021 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9655688)
Dus denkt Van Ranst dat het VB in 2024 de verkiezingen wint met absolute meerderheid ?

Dat staat er niet he.

Oma 14 april 2021 11:34

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9655396)
Van Ranst, een hater eerste klas, die andere haat aanwrijft ... :roll:

Perfect van toepassing op van ranst, een beproefde nazi-strategie.

DewareJakob 14 april 2021 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9655318)
Als u morgen nog een bericht plaatst of volgende week, spreekt u zich zelf tegen. Want in een echt communistisch/nazi/totalitair blok, krijgt u die kans niet. Ik kijk uit naar uw bericht morgen, of volgende week.

In een echte democratie, met respect voor het hebben van een eigen mening, word je als prof niet van een universiteit geschopt als je een kritische vraag stelt. Dat is al duidelijk een aanloop naar een totalitaire staat!

edwinp 14 april 2021 12:55

Wat een calimero... hij zou beter zijn social media afzetten die heeft hij niet nodig als hij van wacht is...

Echt, om Van Ranst een zielig figuurtje te vinden hoef je helemaal niet extreem-rechts te zijn. Veel nuchtere mensen zijn die kwal al lang beu, maar hebben geen behoefte om dit te 'tweeten'

patrickve 14 april 2021 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9655691)
Dat staat er niet he.

Van Ranst denkt wel dat de enigen die dat denken, VB-ers zijn.

Dadeemelee 14 april 2021 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9655803)
Van Ranst denkt wel dat de enigen die dat denken, VB-ers zijn.

Neen, hij zegt ‘dat er veel uit die hoek komen’.

En hij heeft gelijk.

daiwa 14 april 2021 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9655810)
Neen, hij zegt dat er veel uit die hoek komen’.

En hij heeft gelijk.

Inderdaad, hij.
Erg geloofwaardig van iemand die al meermaals op leugens werd betrapt.

Zipper 14 april 2021 13:19

Citaat:

En hij heeft gelijk.

Bewijs het dan

Zipper 14 april 2021 13:21

Citaat:

Neen, hij zegt dat er veel uit die hoek komen

En hij heeft gelijk.

hij is dan ook niet van zijn eerste leugen gebarsten

patrickve 14 april 2021 13:45

Citaat:

En hij heeft gelijk.

Hoe weet hij dat ? En hoe weet jij of hij dat eigenlijk weet ?

En hoe weten wij of het zelfs maar waar is wat Van Ranst vertelt over die telefoontjes, vermits hij het ook heeft over hoe slecht men bediend wordt in zekere restaurants waar hij nooit een voet heeft gezet ?

daiwa 14 april 2021 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9655817)
hij is dan ook niet van zijn eerste leugen gebarsten

Inderdaad !!

daiwa 14 april 2021 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9655830)
Hoe weet hij dat ? En hoe weet jij of hij dat eigenlijk weet ?

En hoe weten wij of het zelfs maar waar is wat Van Ranst vertelt over die telefoontjes, vermits hij het ook heeft over hoe slecht men bediend wordt in zekere restaurants waar hij nooit een voet heeft gezet ?

Een dik uur geleden zat hij in een discussie op FB over de doodsbedreigingen die Van Grieken kreeg van een Beerschotspeler die speler nog goed te praten.
Die vent kan je toch niet meer normaal vinden.

ViveLaBelgique 14 april 2021 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9655584)

In berichten van de horecaondernemer werd geschreven dat “een kogel nog te goed is voor die zak” en wenste hij Van Ranst “een trombose na vaccinatie” toe. Marc Van Ranst voegde er op sociale media nog aan toe dat sommige politici en opiniemakers “goed moeten beseffen dat zij dit sfeertje faciliteren”.

Dit soort uitlatingen tonen aan hoe obsessief het gedrag van Marc Van Ranst op sociale media is. Wil hij alle opiniemakers en politici die in zijn ogen een voor hem ongewenst "sfeertje" faciliteren laten verhoren door het parket ?

Goed nieuws is dat Marc Van Ranst zich al heeft uitgelaten dat het voor hem verstandig is dat hij zijn gsm afzet na 03.00 am als hij niet van wacht is. Hopelijk gaat hij ofwel op digitale detox, verandert hij van contactgegevens en laat hij zijn sociale media door zijn werkgever beheren ofwel stopt hij zijn professionele carrière en kiest hij voluit voor politiek of opiniemakerij.

DewareJakob 14 april 2021 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9655849)
Een dik uur geleden zat hij in een discussie op FB over de doodsbedreigingen die Van Grieken kreeg van een Beerschotspeler die speler nog goed te praten.
Die vent kan je toch niet meer normaal vinden.

Een nationale held volgens sommigen.:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be