![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd dat ze eens toegeven dat het niet gewerkt heeft, een mea culpa en we kunnen verder. 8-) |
Citaat:
Volgens mij, en ondersteund door verschillende wetenschappelijke papers, hebben de maatregelen geen effect gehad op het aantal doden. Dus hebben we aan de ene kant van de balans 0 geredde levens, langs de andere kant ongeveer 1,6 miljoen jongeren die een half QALY zullen verliezen, tientallen miljarden extra staatschuld die door diezelfde jongeren afbetaald zal moeten worden, en duizenden faillissementen. Lijkt me dan toch duidelijk naar welke kant die balans gaat doorslaan, nee? |
Citaat:
|
Citaat:
"Bombastisch tromgeroffel" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb anders geen boodschap aan jouw dagelijkse ritueel en eerlijk gezegd boeit mij dat ook niet in het minste, misschien kun je dat beter op je smoelenboek plaatsen, naar het schijnt dient dat om je hele leven zo in detail op straat te gooien. Overigens is tussen 00:00uur en 08:00u ook nog een goede acht uur. Evenals tussen 02:00u en 10:00u etc... Het ging trouwens over de oorlogs-avond/nachtklok waarmee de staat bepaalt vanaf welk uur iedereen in zijn kot moet blijven, dat vergeet men nogal eens door het kraaien als een haan over slaapgewoontes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leer uw taal! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat wij hebben is dus een avondklok, punt. het feit dat jij altijd vroeg gaat slapen en dat voor u dan blijkbaar wil zeggen dat het vanaf dan nacht is, is compleet irrelevant. |
Dat er weinig mensen last hebben van de avondklok (die begint van 24u maar elk moment kan aangepast worden) doet er niet toe, de redenering ervoor lekt aan alle kanten en als we alles gaan verbieden waar maar weinig mensen last van hebben wordt het hier veel erger dan noord korea.
|
Citaat:
Nacht: de periode dat het duister is. Voor jou is dat blijkbaar allemaal hetzelfde. Wat mij betreft zou jij beter terugkeren naar het basisonderwijs. Je hebt nooit begrijpend leren lezen. |
Citaat:
Je zou je moeten diep schamen voor de onnozele vergelijking die je uit jouw toetsenbord klopt. |
Citaat:
Ja het is lastig, ik kan niet blijven hangen tot een uur of 12 bij mijn lief. Om 3 uur gaan wandelen in het bos zit er ook al niet in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be