![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkel modern strip magazine zou zulke slechte en rudimentair getekende verhalen aanvaarden voor publicatie. Het is echt triestig om zien hoe België dat in de jaren 1970 een richtinggevende rol had in de stripwereld totaal tot stilstand is gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds: Napoleon was een kind van z'n tijd. Wat was TOEN goed, wat was TOEN slecht ? Wij beoordelen hem met de maatstaven van vandaag. |
Citaat:
zoals ik al stelde: we zijn nu in 2021. Provincies werden qua grootte destijds gekozen (zo meen ik me wijsgemaakt gekregen te hebben) dat ze bereikt moesten kunnen worden met estafette-ruiter op één dag, retour inbegrepen. Dat is nu niet meer nodig hé. |
Begint men nu in deze draad te zeveren over strip-boekjes voor kindjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Frankrijk moest terug une Grande Nation worden... Wat was TOEN goed of slecht ? Toen was het bv goed te vechten pour la Patrie, pour la FRANCE. Het was goed kinderen op te voeden met de Republikeinse ideeën. Godsdienst was fout, was slecht voor de citoyen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik eigenaardig vind: op de Arc de Triomphe staan al z'n overwinningen. Daar staat ook: Ypres ! Echt waar. Onverstaanbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is de eindoverwinnaar? In theorie is dat de hertog van Wellington. In de praktijk ook Blücher en Willem II. Jouw vriend moest in ballingschap naar Sint-Helena. Fransen zijn sukkels en verliezen hun oorlogen, ook de zelfverklaarde keizer kon daar niets aan veranderen. De Fransen eren een verliezer, dat zegt genoeg over dat volk (en over jou). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be