![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan dan zo zijn maar hoelang kan zo een ondemocratische toestand nog in stand gehouden worden? Daar alleen reeds loopt het fout met de huidige "regeerders" van mijn voeten en dit land. |
Citaat:
Voor we Poutin en de KGB bellen om het hier over te nemen kunnen we toch beter nog eens met de Walen praten denk ik ...? |
Citaat:
maar dat diezelfde EU de Schotten, Catalanen en Vlamingen blijft beschouwen als reukloze mest; onbestaand dus. Proper, zo'n delen van het Europese volk gewoonweg miskennen. Hoe Westers-democratisch !! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat duurt nog wel even dan ....;-) |
Citaat:
Met dat laatste ben ik akkoord, niet met Russen, Chinezen, Noord Koreanen of ander schoons die zich komen "nestelen" in onze havens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gevolgen v.d. verkiezingen zullen óók anders zijn. Wees er zéker van ! :-P:lol::-P |
Citaat:
En dan na de volgende verkiezingen... En dan..., en.... Bedoel je dit ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aja, vanuit Franstalig imperialistisch gedachtengoed is alle geld Waals. Vlamingen betalen niet. Walen pakken terug wat van hen is. :roll: |
Citaat:
Als ik iets in een winkel ga kopen, gebruik ik geen "Vlaams geld". Het is pakweg nergens "2 Vlaams geld" vermeld maar 2 Euro wel. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be