![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Verder lees ik dan weer, dat hij in het verleden als eens 'tekeer zou zijn gegaan' tegen Van Ranst. Als de pers er haar hand niet voor omdraait om te vermelden hoeveel euro hij op zijn bankrekening had staan en van welke partij hij lid 'was', waarom weten we dan bijzonder weinig (of zelfs helemaal nies) over de concrete inhoud van dat 'tekeergaan' ... |
Al had hij een partijkaart van Groen of van de PVDA, ik zou hem nog altijd steunen.
|
Citaat:
En evenmin de historiek van deze partij. Het zij zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De partij van de zemelaars die nooit eens tot enig resultaat komen, zo goed als nooit eens wat deftig er tegenaan gaan, maar waar men altijd mediatiek en gerechterlijk het zware geschut voor uithaalt ? Want geef toe, met de Jurgen weeral nergens het minste resultaat geboekt he. Alle fascistische leiders lopen nog rond, alle zotte virologen lopen nog rond. Waar is er ergens enig resultaat te zien ? |
Citaat:
![]() Jef Francois in al zijn glorie. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat geldt voor alle Vlomse Partijen. Foei Patrick: altijd alleen maar het Belang viseren. Weeral! :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik lees bevestigt mijn openingspost.
Alte Kameraden. :-D Citaat:
|
Citaat:
|
Deze draad staat vol met:
Dit bericht is verborgen omdat goudvis X, Y, Z op jouw negeerlijst staat. Als ik dan de antwoorden lees van diegenen die niet in mijn aquarium zitten, weet ik zeker dat ze er thuishoren. :lol: Ben enkel aan het twijfelen mocht ik volgende keer gaan stemmen... Het VB of op Dries? De toekomst zal het uitwijzen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft hulp nodig, al denk ik dat hij zichzelf al lang van het leven beroofde. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be