![]() |
Citaat:
De zes faciliteitengemeenten mogen nog steeds met Brussel meestemmen. Alweer een koehandel op zijn Tjeefs. |
Citaat:
Nope, ontkenning, verjaring, uitdoving, doofpot van de hele affaire, dat is waarvoor CD&V minister Geens destijds de post van justitie gekregen heeft. In zo’n duidelijk moedwillige ripp-off gevallen, ben ik voorstander van de efficiënte wijze waarop maffiagroepen hun centen terugvorderen van degenen die de afgesproken regels niet respecteerden. Dat begint met de amputatie een vingerkootje… |
Citaat:
|
Schrik voor de volgende verkiezingen is de lijm die Vivaldi bindt.
Dat geldt niet alleen voor de tsjeven. Laat ze vooral hun eigen graf graven. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/minist...doen~aa683e8f/ |
Citaat:
Tis toch zo simpel…..Al decennia heeft CVP-CD&V alleen zich zelf lief waardoor de degenen die op hen kozen nu dat er geen doem preken meer zijn via de preekstoel in kerk ze nu niet meer op CD&V stemmen. |
Citaat:
Daarnaast zijn zij geen gevaar voor de staatsveiligheid en bedreigen ze geen prominete personen. |
Citaat:
|
Citaat:
Allee de tsjeef van dienst stuurt zijn schaapjes naar de bank om hun centjes in venootsschap aandelen te stoppen. Ja ge komt bij den bankier en als naief schaap vraag je, "is dat wel veilig" dien bankier overtuigd dat zijn bank nooit failliet gaat draaien "jaja dat is heel veilig , ge kunt uw geld niet kwijt geraken.... " (ja dat is een sales slet dus die moet zijn cijfer halen, die is in weze niet slimmer of beter als ne verkoper van derde hands BMW's.) Dus familieke geeft centjes af, ... Jaren later na dikwijls goed rente te hebben verdient, gaat die bank toch wel niet failliet zeker... U bent aandeelhouder, .. u staat helemaal achteraan de fille schuldeisers... U hebt geen overheidsgarantie want u bent aandeelhouder, geen spaarder en maakt dus geen kans op het garantie fonds. Bent u opgelicht ? Ja eigenlijk wel men heeft u valse informatie verstrekt om u over de streep te trekken. Gaat u centjes krijgen via een proces, ... ja tenzij ze u een schadevergoeding geven, ... maar die kans is heel klein, want het geld is weg. |
"Aanval is de beste verdediging"?
De pers zou in de komkommertijd maar eens op het idee moeten komen de familie Van Rompuy of zelfs de ganse CVP eens op de rooster te leggen. Door de geschiedenis heen is er genoeg te schrijven over de kaloten en hun strapatsen. |
Citaat:
Nigel Farage insults Herman van Rompuy, calls EU President a "DAMP RAG" Foute boel? :| |
Citaat:
Dat ze vooral zwijgen het is al erg genoeg maar dan nog anderen aanvallen is er helemaal over. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben opgelicht en wil hiervoor mensen het gevang zien indraaien voor vele jaren,het gaat hier om 51 miljard Belgische franken,een hallucinant bedrag.Alleen de katholieke maffia beschermt haar accolieten. |
Citaat:
ik heb hier nog wat cera's liggen, daarvan heeft men bij de Cera toen (KBC) altijd gezegd dat dat da certificaten van venoot waren, dus deelbewijzen in een venootschap. Ik krijg daar ook elk jaar een uitnodiging van om naar de aandeelhouders vergadering te gaan. Maar dat is dus ook geen spaarboekje. En als morgen die venootschap wordt opgeheven omwille van financiele problemen ben ik mijn geld ook kwijt. Het verschil is dat ze me nooit hebben gezegd dat dat een spaarboekje is, (want dat is het niet. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Diploma's ???????? Enkel allah en mohammed zijn belangrijk |
Citaat:
Ik begrijp niet dat zo een J M K zoiets durft zeggen. Dit terwijl heel veel vacatures niet ingevuld geraken? En dat van die prominente personen? https://www.hln.be/royalty/amalia-zi...lijk~ac6d6e44/ Ik heb sterk de indruk dat prominent niet noodzakelijk integer betekend in Brussel, in Holland zien ze dat anders. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be