Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259718)

CUFI 23 juni 2021 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9710523)
Juist en voor een kanker waar nog niets tegen bestaat, zou ik gerust proefkonijn willen zijn voor experimentele behandeling.

Edit: als ik die kanker zou hebben natuurlijk.

Maar we weten hoe we moeten vaccineren?
CoronaVac was op de markt voor deze mRNA vaccins, dus waarom op 1 paard wedden dat nog niet zo veilig is als een geïnactiveerd vaccin?
Een geïnactiveerd vaccin moest de noodoplossing zijn en dan terwijl mRNA veiliger maken. Dat ze effectiever zijn maakt niet dat we zulke adverse reactions moeten tolereren.
Niet zolang ik geliefden heb. Never.

De schoofzak 23 juni 2021 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9710482)
Als ik een hartoperatie nodig heb en die dokter wilt een experimentele procedure op mij uitoefenen, terwijl er een bewezen effectieve methode is; dan ga ik toch voor het laatste.

Als die nu aandringt op het experiment en alternatieven tegenwerkt, verliest die al mijn vertrouwen.

De aanpak van de pandemie was helemaal niet experimenteel of alternatief.
De aanpak volgde het boekje van 99 procent van de Westerse medische wereld.

De schoofzak 23 juni 2021 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9710577)
Maar we weten hoe we moeten vaccineren?
CoronaVac was op de markt voor deze mRNA vaccins, dus waarom op 1 paard wedden dat nog niet zo veilig is als een geïnactiveerd vaccin?
Een geïnactiveerd vaccin moest de noodoplossing zijn en dan terwijl mRNA veiliger maken. Dat ze effectiever zijn maakt niet dat we zulke adverse reactions moeten tolereren.
Niet zolang ik geliefden heb. Never.

Zo lang we dat niet weten, moeten we maar bidden.

De schoofzak 23 juni 2021 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9709071)
Het moet nog bevestigd worden dat Covid de effective oorzaak is
...

Men onderzoekt of er een link is tussen dat overlijden en covid.

U kiest als draadtitel: Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige

Uw eerste zin is: het moet nog bevestigd worden ....

Kwestie van framing bent u effectiever dan het virus besmettelijk is.

CUFI 23 juni 2021 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9710594)
Zo lang we dat niet weten, moeten we maar bidden.

Schoofzak, de eerste logische zet was een geïnactiveerd vaccin op de markt brengen. China deed dit.
Hoe is hun pandemie verlopen vergeleken met het westen?

patrickve 24 juni 2021 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9710593)
De aanpak volgde het boekje van 99 procent van de Westerse medische wereld.

Nee, in tegendeel. We hebben ongeveer alles gedaan wat op voorhand gezegd werd dat men NIET moest doen. En de enige reden waarom we dat gedaan hebben, is dat een zekere professor Ferguson dat voorstelde, en dat in navolging van het regime in China was. Die, zoals nu zelfs meer en meer "officieel" begint door te dringen, ons van A tot Z belogen hebben in deze zaak.

Er was zo helemaal geen "draaiboek". Men heeft vanalles op het moment zelf uit zijn botten geslagen. Ik weet dat je moeite zal hebben om dat te geloven, maar het is niet voor niks dat ik die mensen al meer dan een jaar kwakzalvers noem hoor. Want dat zijn ze.

CUFI 24 juni 2021 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9710742)
Nee, in tegendeel. We hebben ongeveer alles gedaan wat op voorhand gezegd werd dat men NIET moest doen. En de enige reden waarom we dat gedaan hebben, is dat een zekere professor Ferguson dat voorstelde, en dat in navolging van het regime in China was. Die, zoals nu zelfs meer en meer "officieel" begint door te dringen, ons van A tot Z belogen hebben in deze zaak.

Er was zo helemaal geen "draaiboek". Men heeft vanalles op het moment zelf uit zijn botten geslagen. Ik weet dat je moeite zal hebben om dat te geloven, maar het is niet voor niks dat ik die mensen al meer dan een jaar kwakzalvers noem hoor. Want dat zijn ze.

Er was 10j geweten dat er een pandemie kon komen die sars1 zou overtreffen.
Welke voorbereidingen nam dit land en welke mensen poogden wanbeleid toe te dekken? Hoeveel meer mensen stierven onnodig door een liberaal en viroloog die het virus minimaliseerde en alzo vrij spel gaven?
Een pandemie bij de nekvel grijpen doet ge aan de start, een showke op tv opvoeren verandert daar niets aan. Bloed is op hen.

Zijn deze mensen ontslagen? Ik zag er ene zelfs de prijs van communicatie ontvangen.

Hoofdstraat 24 juni 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9710598)
Men onderzoekt of er een link is tussen dat overlijden en covid.

U kiest als draadtitel: Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige

Uw eerste zin is: het moet nog bevestigd worden ....

Kwestie van framing bent u effectiever dan het virus besmettelijk is.

Er is een links, de jongen stierf aan z'n hart 3 dagen na zijn 2de spuit. Dat is de link, of dit echt de oorzaak is weten we niet zeker en dat gaan we nooit weten tot we zien dat er meer gevaccineerde kinderen dood gaan dan niet gevaccineerden. Nog even volhouden. :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be