![]() |
Citaat:
Die worden gelukkig wel serieus genomen door de meeste vrouwen, waaronder ik. Dat zijn gewoon mensen zoals iedereen hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Hier bij ons is er een goed restaurant, de uitbaatster staat zelf achter het fornuis, het is ook een beffertje maar ik kan je verzekeren dat zij heel veel belang hecht aan serieus genomen worden. En wie dat niet doet, zal het geweten hebben. :? Maar over dit draadje : minstens al het tiende dat TS opstart gewoon om zijn paleo-christelijke opinie over gender tot gespreksonderwerp te maken. Met als finaal doel nog wat bijbel quotes rond te kwispelen. En toch loopt men er steeds in. :lol: Dan kun je toch net zo goed de fun doortrekken en er de klassieker 'go to the kitchen and make me a sandwich' bijsleuren ? Het lijkt bijna onmogelijk, maar zelfs dat lukt : de groooote verontwaardiging komt dan af. |
Citaat:
Ben je nog in staat om logisch te redeneren of heeft de drank zijn impact ? Veel jonge vrouwen hebben liever een goeie vriendin. Je kan er niet naast kijken. En ze hebben .. gelijk. Ik vraag mij de laatste tijd af wat je frustratie is. Machtsverlies tegenover de vrouw ? |
Citaat:
|
dubbel
|
Citaat:
Iedereen doet wat de natuur hem heeft opgedragen. Ben niet bang.... Wat brengt u naar het gerechtshof? Ga ergens anders heen met minder kritische blikken. |
Citaat:
A-men. |
Citaat:
Tuchtig haar dan met de leest, |
Citaat:
En nee, dat is geen PA voordat ge op het rode driehoekske drukt. Wat is er mis met homo-mannen? Hebben die u iets misdaan? Gelukkig staan we nu verder dan in de jaren '50 en is er nu bewijs dat homoseksualiteit aangeboren is. Dat is wetenschappelijk aangetoond! |
Citaat:
Leef jou leven, met uw slavin, maar probeer anderen niet te overtuigen a.u.b.. |
Citaat:
Wel de vrouw die het beest (feminisme) berijdt poogde haar wil aan ons creationisten op te dwingen. Maar nu zal Europa een nieuwe theocratie worden, radicaal patriarchaat. Rejoice. |
Citaat:
Ik mag hopen dat ge geen vriendin/ vrouw/ moeder/ dochter hebt die dit leest! Echt walgelijk wat ge hier geschreven hebt! |
Citaat:
Ik mag hopen dat ge geen vriendin/ vrouw/ moeder/ dochter hebt die dit leest! Echt walgelijk wat ge hier geschreven hebt! |
Citaat:
Ik zal het al niet zijn. Het stond wel op het profiel van een vrouw maar ik weet niet of ze het zelf geschreven heeft (het was getypt, niet gedeeld) Ik zou er zelf niet kunnen opkomen, ik dacht dat vrouwen privé onder elkaar mekaar massages gaven en elkaar vertelden hoe sexy eruit zagen. |
Topic vol boomers en bejaarde.
|
Citaat:
|
Citaat:
1. De vrouw heeft altijd gelijk 2. Indien de vrouw geen gelijk heeft, zie punt 1. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Maar nu is het plaatje dat ze carrière moeten maken en succesvol zijn. Terwijl andere vrouwen en vooral gezinnen beter af zijn met een moeder en huisvrouw die goed kan koken. Altijd gewillig naar seks. “Ze wordt geheiligd door kinderen te baren.” |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be