![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat de kennis om bep rituele maskers te maken verloren gegaan is ? Dat zou wel best kunnen . |
Citaat:
Met Ferre Grignard! |
Citaat:
doet me denken aan die negerbeeldekes op de toonbank die knikten als ge er ne frank instopte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Die beeldjes op de toonbanken waren meer van de missies als collectebeeld dacht ik? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat mag nu niet meer natuurlijk. |
|
https://www.demorgen.be/nieuws/ruben....google.com%2F
Napoleon,de Hitler van Frankrijk.Alleen gaven de Duitsers hun roofkunst terug en de Fransen niet. |
Citaat:
|
Yep, geef het allemaal terug aan de negertjes. Morgen koken ze hun maniok op een vuurtje van houten beeldjes en maskers.
Aangezien ik hier al weet heb van binnendeuren die in de kachel zijn opgestookt...zou het me niet verbazen. |
Citaat:
Banken moeten papieren hebben dat x dood is en dat y zijn wettelijke erfgenaam is, voor ze iets kunnen doen. De meeste mensen vinden dat een goed idee. |
Citaat:
|
Citaat:
En naar geruchten doet ene Kim Oen dat ook nu nog. U zit in goed gezelschap. Als "men" alles gaat "opsturen" waartegen u op dit forum al gefulmineerd hebt, dan zal Europa voor u alleen zijn. Ach...hoe kon ik het vergeten ? Punt 69 en 70 van het blok-plan ? Mensen opsturen wordt plots goed voor de fans. Alleen de afzender speelt nog een rol ? |
Citaat:
Blijkbaar alleen de bruine en zwarte mensen, de gele exemplaren mogen blijven. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
lol |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be