![]() |
Citaat:
Men zou de ouders die op hun kinderen experimenten laten uitvoeren moeten vervolgen. |
Citaat:
|
Een Duitse arts vertelt de waarheid en de presentator raakt in paniek.
Iets verder in de berichten wordt het zogezegd gefactchecked door het volledig filmpje te laten zien en omdat ze maar een fragment laten zien, zou het niet waar zijn. Dan kijk je naar het volledige filmpje en dan zie ik eigenlijk nog net hetzelfde. ALs een geleerde of wetenschappers iets wil zeggen dat niet in hun kraam past dan moeten ze zo rap mogelijk afgebroken worden. En zo komt het dat de dadas en de schoven van de wereld misleid worden. En spijtig genoeg zijn er zo velen. https://twitter.com/CorineGerda0123/...78251611602945 |
Citaat:
Geen nieuw en beter medicijn voor kinderkanker en vele andere afgrijselijke kinderziekten. Kent u de veiligheidsmarges voor het uitproberen van nieuwe medicijnen op kinderen? Neen? Wel dan zou ik mijn .... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me in goed gezelschap. |
Citaat:
En let ondertussen op zijn gelaatsuitdrukking. |
Citaat:
"gezonde mensen nemen geen pillen". Evidenties. Stomme vragen. |
Citaat:
1) de proefpersonen er zelf potentieel beter van worden 2) kinderen als groep er beter van worden 3) de risico's meestal al op volwassenen waren uitgeprobeerd. Je mag nooit geneesmiddelen op kinderen uitproberen die dienen om niet-kinderen beter te maken. Kinderen hebben met corona geen probleem, en het is zo goed als onmogelijk een geneesmiddel/vaccin te ontwikkelen voor kinderen dat significant een voordeel voor kinderen zal geven (ttz, waarvan de nevenwerkingen ordes van grootte kleiner zijn dan de winst die kinderen ermee halen). Het probleem van corona bij kinderen is dat de kans dat die corona slecht gaat, zodanig klein is, dat men eigenlijk geen enkel geneesmiddel kent of geen enkel vaccin kent dat MINDER problemen veroorzaakt. Niet dat die vaccins gevaarlijk zijn voor kinderen, maar ze zijn gevaarlijker dan corona, dat absoluut ongevaarlijk is. Het is dus eigenlijk onmogelijk, mocht men volgens de regels blijven spelen, om ooit een middel voor corona op kinderen uit te proberen. De enige reden dat men dat toch doet is omdat men, zoals voor al de rest, alle regels die altijd al geldig waren, aan hun laars lapt. |
Citaat:
|
Citaat:
De presentator geeft gewoon teken dat hij een volgende vraag wil stellen. Door het slorige knip en plakwerk in het originele filmpje van de twitterdraad is duidelijk dat de Antivaxxers dit wanhopig proberen te framen terwijl er gewoon niks te framen valt. Zielig eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De presentator gaat gewoon over naar de volgende vraag en geeft dat aan naar de regiekamer wellicht zodat ze een cameraswitch kunnen doen. Of is het een complot/manipulatie dat er een volgende vraag IS? |
Dit moet de allereerste keer in de geschiedenis zijn dat we medische experimenten uitvoeren op kinderen onder het mom dat we daarmee bejaarden kunnen beschermen.
Het gaat sneller dan in de jaren 30. Dolf had langer nodig om zijn bevolking zo gek te krijgen. |
Citaat:
Echt ongelooflijk, en geen enkel kritiek in de MSM... |
150.000 Vlaamse kinderen mochten reeds van hun ouders hun eerste spuit krijgen.
Het gaat snel. Dank voor zoveel verantwoordelijkheidsgevoel!! https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-07-25 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be