patrickve |
13 september 2021 16:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi
(Bericht 9772244)
Feit is dat het mensen als jij zijn die blijkbaar niet begrijpen wat er leuk is aan autorijden die dat dan maar proberen te verkloten voor diegene die het wel leuk vinden.
|
Ik zie niet goed in hoe ik het "verkloot" voor anderen, maar nee, ik vind autorijden niet speciaal plezant, nee. Telkens ik met de auto moet rijden, en ik dat zou kunnen vermijden, zou ik dat doen, bijvoorbeeld door iemand anders achter het stuur laten te zitten. Nu, aan de andere kant, er zijn saaier en lastiger dingen in het leven ook, en een drama is het ook niet, maar "plezier" beleven aan auto rijden, dat is een voor mij totaal ongekend concept, toch *echt* auto rijden. Zoals ik al stelde, ja, den onnozelaar uithangen en overal tegenvlammen en zo, mensen den duvel aandoen, en zo, DAT kan misschien plezant zijn (zoals in die video spelletjes), maar dat kan je toch in werkelijkheid niet doen. Ik herinner mij dat, toen ik pas mijn rijbewijs had, dat ik dat nog wel "plezant" vond omdat het redelijk nieuw was en zo. En ja, in Duitsland aan 200 km/u vlammen was ook plezant, tot het eens bijna verkeerd is afgelopen. Nadien heb ik zodanig veel snelweg gedaan dat ik daar een indigestie van gekregen heb, en sindsdien is het 'corvee' he. De uren aftellen dat je achter dat onnozel stuur moet blijven zitten en dat ge uw gedachten niet teveel kunt laten gaan.
Maar ik ben geen vragende partij voor belemmeringen hoor ! Alleen is het wel zo dat dat saaie verkeer nu eenmaal een saaie bezigheid is, en als er daar dan nog nen onnozelaar de zot wil uithangen maakt het dat nog lastiger.
Dat is een beetje alsof er zijn die "vuilbakken buiten zetten" een toffe sport vinden, en graag tegen uw vuilbakken komen botsen met de hunne. Voor wie geen fun heeft aan vuilbakken, is de extra ambras van die kwiebussen die zich plezier doen door uw vuilbak omver te gooien er wat over.
|