![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dan vraag ik me af: waarom stel je deze vraag? Om met mijn kloten te spelen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar heb je geen enkel argument. En zie je er geen graten in om jonge mensen, die tien keer meer levensjaren voor de boeg hebben als jijzelf, onder dwang schade te berokkenen in de ijdele hoop dat dit jouw gevaccineerd hachje zal redden. Macaber. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is solidariteit?
Kinderen vaccineren om de zwaarlijvigen te beschermen, of die zwaarlijvigen aanzetten gezonder te leven en een voorbeeld tentoon te stellen? Alsof alles met een spuitje op te lossen is? Onze weerstand wordt verzwakt door corrupte politici, onze welvaart aldus goede gezondheidszorg verdwijnt door corrupte politici, corona is massaal kunnen verspreiden door politiek correcte politici. Nu verdelen ze het kamp in 2 om al hun (politici) fouten op af te schuiven. IK HEB MET EIGEN OGEN GEZIEN hoe deze overheid ZELF superverspreidingen organiseerde. Iemand met een iq hoger dan een schaap maakt ge die blaaskes niet meer wijs. Ik ontken het virus niet en dat er risicopatiënten zijn; maar iedereen risicopatiënt maken, gijzelen, terroriseren met maatregelen en dan een gratis potentieel dodelijke injectie aanbieden? En haatzaaien tegen wie weigert? Ge zijt niet eens verkozen anti democratische anti christen! |
Citaat:
Anders is het ook niet geloofwaardig. Wat natmaken en een kruis erover, de politiek. Pump and dump. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan ben ik in goed gezelschap. 8-) |
Volgende had ook een horror tintje ... :?
Amerikaans laboratorium constateert 20-voudige toename van baarmoederkanker na start Covid-injecties Géén idee van of het een betrouwbare site is maar toch ... 8O |
Citaat:
Niet meer en niet minder. |
Citaat:
Is er geweten hoeveel van het aangemaakte spike-eiwit doordringt tot het hart? Als ze al tot daar geraken... Of hoeveel cellen in de hartspier overschakelen tot het produceren ervan? En als ze dat doen, in hoeverre herinneren deze cellen dan hun originele taak? Of ben ik totaal fout? |
Citaat:
mRNA is een soort instructieset die een cel aanzet om een bepaald eiwit aan te maken voor een korte periode, die cel wordt dan aangevallen door het immuunsysteem die daar dan ook van leert (hier kun je ziek van worden en pijn in de arm). Ik neem aan dat als een hartspier in aanraking komt met het vaccin die cellen dan ook dat eiwit aanmaken en aangevallen worden door je immuunsysteem, en dat kan dan een ontsteking veroorzaken maar ik heb er nog niets specifiek over kunnen vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-theo Vanaf 23.00 ongeveer. Hij zegt dat de lipidelaag ervoor zorgt dat de mRNA instructie in de cellen geraakt. Maar men niet kan controleren in welke cellen. Moest dit mRNA tot bij het hart komen, zou het mss kunnen dat ook hartspiercellen het eiwit beginnen aan te maken? En zo de ontsteking veroorzaken. |
Hoe zeker is men eigenlijk over tot waar de mRNA-instructies geraken in het lichaam?
En het geheugen van die cellen, die plots het eiwit moeten maken, aantasten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be