![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat betreft privacy op het internet:
al mijn afwijkingen zijn inmiddels voldoende uit de sociale taboesfeer gehaald, zodat van mij iedereen alles mag weten; zelfs moet weten: mochten andere mensen eenzelfde afwijking hebben, dan wil ik ze helpen door hen te laten weten dat er nog zo'n mensen zijn ... (mijn belangrijkste afwijking zal wel mijn financiële armoede zijn ...) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaan we dan: Hoe heet je? Was is je adres? Hoeveel geld heb je op je bankrekeningen staan? |
Heb je de VB-app al op je smartphone staan?
Ik ben niet in het bezit van een smartphone. Weer zal men denken, die Uni heeft de laatste 10 jaar op Mars gezeten. :? |
Citaat:
|
Aangezien Prins Laurent de app nu ook heeft, Hij heeft ook geen vertrouwen meer in de VRT en die gasten van Royalty. Heb ik hem ook maar gedownload.
|
Waarom staat dit nu ineens in Binnenland?
Nu mag ik fluiten naar de pincode van De schoofzak. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze gebruiken dezelfde menu structuur als de app van het ABVV. Waarschijnlijk door dezelfde programmeurs gemaakt. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verbod op pet, hoofddoek of keppeltje in rechtbank verdwijnt |
Haha, ik dacht effe dat er VB-aap stond. Een nieuwe soort! Na de Makaak ook de VB-aap. Een zwaar neanderthalerachtig beest staand op je smartphone is niet gezond voor dat ding. Haha, nu lig ik hier toch over de grond te rollen van het lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch mag je het weten. Mocht je het zelf kunnen vinden "op het internet en zo". |
Citaat:
Zeker ZO EEN kepi ? |
Citaat:
Een beetje zoals de app van De Morgen of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be