![]() |
Citaat:
Nu, gelukkig heeft Vlaanderen een erg welstellende bevolking. Uiteindelijk komen al die extra kosten bij hen terecht en eerlijk .... wat betekent voor Jan modaal nu 1000€ meer of minder? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet alvast hoe dichtbevolkt Shenzhen is, of Oslo op veel kleinere schaal. Zouden die echt veel minder vuile ademlucht hebben als 10 jaar geleden? (Oslo was een typische smogstad). Ik heb een heel sterk vermoeden dat de DALY's daar significant gedaald zijn door hun electrisch vervoer. |
Citaat:
Tijden worden nu snel duur. |
We zullen wel afwachten.
|
Het zal 2030 worden.
Wie dan nog een wagen koopt krijgt die alleen ingeschreven als die puur-electrisch is. Elon en Herbert gaan daar vooral voor zorgen. :cheer: Uiteraard zal de euronorm 7 - vanaf 2025 verplicht voor alle ICEs - daar ook nog een extra zetje aan geven. ICE (of beter vooral hybride ICEs met een kleiner plofmoteurke) gaan dan ook nog eens significant duurder worden. :cheer: Wie weet stijgt mijn atmosferische oldie-6-in-lijn nog in waarde. :-D |
En wat met oldtimers?
|
Citaat:
|
Hou er rekening mee dat er nu al beslist is dat men via de digitale meter zal beslissen wie voldoende laadcapaciteit zal krijgen en wanneer juist.
U zal en dat is al beslist moeten aantonen waarom je uw auto nodig zal hebben en km verplaatsingen van werk moeten opgeven evenals werktijden. Die krijgen dan op gepaste momenten voldoende stroom en anderen niet. Dat is zo hoor, dat zijn de plannen. |
Citaat:
En je weet toch dat die zonder problemen door de keuring geraken, daar ze aan andere uitstoot normen moeten voldoen dan de nieuwe wagens. Je weet toch dat de wagens zonder computer en electronica veel makkelijker en eenvoudiger zijn te onderhouden en aan het draai zijn te houden. Dat ze makkelijker zijn over te zetten op zelf geproduceerde biobrandstoffen. Je weet toch dat old-timers nog voertuigen zijn, die gemaakt zijn om meer dan 1 500 000 km af te leggen. |
Citaat:
Men is namelijk helemaal niet alleen afhankelijk van je eigen thuis-laadpunt om jaar-in jaar-uit electrisch te rijden. Bovendien hindert niemand je eraan aan een gewoon stopcontact te laden. Werktijden? Kennen vele niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sedert wanneer laat men nu musea uitsterven omdat het tentoongestelde erg verouderd is? |
Citaat:
Zijn ze nu al niet bezig met piekvermogen te zien als "kostenberekeningspunt"? |
Citaat:
Export naar Afrika is dan immers niet meer mogelijk. En tegen dan zitten we met een hoop afval batterijen, want die gaan geen 15 jaar mee. |
De lagere middenklasse betaalt momenteel 19.000 euro om zich een nieuwe wagen aan te schaffen.
Ik zie de prijs van elektrische wagens wel fors zakken, maar niet in die mate dat die lagere middenklasse er nog een zal kunnen kopen. Om dus nog maar te zwijgen van de lagere klassen. Ik vermoed dat de vld een electoraal charme-offensief begonnen is naar de vrij jonge kiesgerechtigden, om deze af te snoepen van Groen, waar deze gasten blijkbaar onvermijdelijk naar neigen. |
Citaat:
Maar als iemand zijn oldtimer zodanig in de prak rijdt moet die wel een nieuwe kopen, of mogelijk laten herstellen (als het zich loont en de wisselstukken er nog zijn) En laat er nu net de verplichting zijn dat ook tweedehandswagens electrisch moeten zijn. Als ik het goed gelezen heb. |
Citaat:
En ze hebben dat ingevoerd omdat diegene die een EV hebben niet meer maar eerder minder moeten betalen als ze hun wagen thuis buiten de piek opladen. Heb je dat niet gevolgd? Moet ik het nog eens plakken? |
Citaat:
Je kan allicht wel ergens naar een laadpaal gaan tegen extra kost maar uw uitgaven zullen gelinkt worden aan uw co2 budget. Alles zal gelinkt worden aan uw co2 budget zelfs een kilo wortels. En wanneer uw co2 budget vol is kan je geen uitgaven of aankopen meer doen, of allicht met zware toeslag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be