![]() |
Citaat:
Moest de werkzaamheid uitstekend zijn, zouden we met minder ziekenhuisopnames zitten. |
Citaat:
Maar kom, het is al goed dat je na vele maanden eindelijk door hebt dat het niet veel doet aan besmettingen, en dat je het dus niet "doet voor een ander". Goed zo. Het werd tijd dat je die kwakzalverij inzag. Citaat:
Als het minder goed werkt tegen varianten, dan kunnen boosters ook niet structureel helpen. Het is niet omdat je 20 keer de griep spuit neemt van 10 jaar geleden, dat dit U veel helpt tegen de griep die nu gaat komen he. |
Ik ben anti vaccinatiebeleid.
Maar daarom zal ik mijn tetanusprik niet verlengen, wat me dus ook een anti vaxxer maakt? |
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/de-re...deld~b612ab19/ |
Citaat:
Is dat wat ge wilt? |
Citaat:
|
Citaat:
Daar het niet voor handen is, laat zien dat ze niet aan echte virusvespreiding doen maar een businessmodel lanceerden voor hun economie. Waar tegenwoordig alleen de politiek beter van wordt en kan groeien. |
Citaat:
Gevaccineerd zijn en niet al te veel kritiek uiten op het beleid is dus al niet meer voldoende, men moet nu ook effectief gaan reclame maken om niet onder het groepje 'antivaxers' te vallen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Besef je dat een vaccin nemen niet in alle omstandigheden zinvol en positief is ? Of is bovenstaande elementaire evidentie aanhangen, al een anti-vax standpunt ? Wel, dan zijn anti-antivaxxers religieuze fanatici he, zoals ISIS en dergelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
Hygiëne is geen synoniem van steriele lucht inademen, als we ons beperken tot het aspect ademen. Het is een balans tussen properheid en blootstelling om weerstand op te bouwen. U mag nu beginnen juichen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is gelijk een ambtenarenpensioen: ge kunt daarmee leven, maar 't zou inderdaad nog beter kunnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be