![]() |
3 Bijlage(n)
Citaat:
In bijlage, uit het laatste sciensano rapport: effect van booster op 18-65 jarigen voor ziekenhuis opname, IC opname en sterven: noppes. |
Citaat:
En jammer genoeg zijn er in heel veel organisaties gewoon heel veel mensen die het kritisch inzicht van een bananenschil hebben. Mijn vriendin is leerkrachte op een school die een goede naam heeft in deze buurt en al doorheen de hele pandemie voorloopt op de maatregelen vanuit de overheid. Het leerkrachtenbestand daar is door de band genomen compleet panisch als het over Covid-19 gaat. Ik hoor soms delen van online vergaderingen als ik toevallig thuis ben en wat die uitkramen... dat is je reinste onwetenschappelijke onzin ingegeven door angstverkramping. Daar gaat je bloed echt van koken en slechts enkele van die sujetten zijn in een organisatie met een passieve meerderheid voldoende om de pendulum richting de verkeerde kant over te doen slaan. |
Citaat:
|
Kijk, hier heeft Beke en Kazou een advies waar ze misschien iets mee kunnen :
https://nos.nl/artikel/2415682-gezon...aar-niet-nodig Of zouden Nederlandse en Vlaamse jongeren zo verschillend zijn ? Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Eerste advies: niet doen Tweede advies: uitgesteld Nederland: we gaan niet boosteren Vlaanderen: boosteren Want !!! skivakantie!!! |
Citaat:
|
Nu hebben ze per vergissing 21 jonge kinderen moderna gegeven. Niet erg zeggen ze. Ik dacht dat deze jongere kinderen een speciaal afgezwakte portie kregen maar die hebben dus nu net een volwassen portie gehad en dan nog moderna.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220205_94220254 |
Citaat:
Dat wordt grappig wanneer geboosterden binnenkort de covid-bedden zullen domineren. |
Ik zou toch veronderstellen dat, gezien de niet aantoonbare noodzakelijke werkzaamheid, deze boosterdosissen zoals ivermectine verboden worden, en dat geneesheren die ze toch toedienen, uit de Orde worden gezwierd, nee ?
Want wat was ook al weer de reden waarom men geen ivermectine mocht voorschrijven ? Dat het wetenschappelijke materiaal dat nut aantoonde "onvoldoende" was. Juist. Hoe staat het met het wetenschappelijke bewijs van het nut hier ? Gaan we dat nu op dezelfde manier krachtdadig aanpakken ? Zijn het dus ook kwakzalvers die niet-werkende middelen toepassen op hun patienten, zoals met ivermectine in den tijd ? Je weet wel, toen werd gezegd "nee, nee, baat het niet, het schaadt niet, is niet juist, want na 40 jaar gebruik zijn we niet heel zeker over de bijwerkingen en zo". |
Ondertussen in Japan:
Ivermectin shows ‘antiviral effect’ against COVID, Japanese company says https://www.reuters.com/business/hea...al-2022-01-31/ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() Oei! |
Citaat:
Ik kan mij echter moeilijk voorstellen dat binnen een schoolomgeving geld binnen een coronacontext van kapitaal belang is, behalve als het gaat om het betalen van energiefacturen omdat ze de vensters moeten openzetten terwijl de verwarming opstaat. Er is iets anders. Toen de cijfers aan het stijgen waren, en ondertussen alle ouderen gevaccineerd waren, werd er gezocht naar een zondebok, de ongevaccineerden, van welke leeftijd ook, dus ook de schoolkinderen. Het blijkt een menselijke reactie te zijn, en op de koop toe ingepeperd door de overheid. Zelfs onderwijsmensen spelen dus het spelletje mee. Dat is triestig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be