![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn buur vertelde gisteren nog, ik betaal meer aan energie dan aan lening van mijn huis. |
Citaat:
Ja, soms kan je beter één klein inkomen van echtgenote laten vallen zodat je als gezin kan genieten van alle sociale voordelen met op einde van jaar toch meer over te hebben, ook meer vrije tijd om hier en daar wat zwarte klusjes uit te voeren. |
Citaat:
|
Hebben die politiekers wel beseft dat dit politieke zelfmoord is bij volgende verkiezingen?
Dit gaan mensen zerker meenemen bij stemgedrag. Wat hadden ze moeten doen? De bron aanpakken!! Bij zij die energie leveren!! Vroeg of laat hebben ze ook politiek nodig en dan... Dreigen begot aan die producenten. Wat gebeurd er nu? Een waterfit in woning en ze geven bewoners een dweil. |
Citaat:
Dat gaan we nog bekopen. De mildering van de energiefactuur gaan we blijven voelen; die taksen gaan ons meer kosten dan hetgeen we krijgen met die tijdelijke BTW verlaging. |
Citaat:
|
Citaat:
En dikwijls hebben die niet de keuze om over te schakelen op Gas. |
Te absurd voor woorden.
De btw-verlaging wordt enkel toegepast op elektriciteit omdat gas niet milieuvriendelijk genoeg is. Hoe wil de overheid die elektriciteit produceren? Met extra gascentrales. :lol: |
Citaat:
Eens er voldoende mensen eentje geplaatst hadden, de factuur opslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor meer inside info: https://forum.politics.be/showpost.p...6&postcount=60 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je er naast zit met uw lentemaanden. |
Intussen.....
Citaat:
De houding van de regering De Croo terzake maakt een en ander duidelijk.... |
Citaat:
Maart, april, mei en juni, zijn de maanden dat de Vivaldi de BTW zal verlagen van 21 naar 6 procent. JIJ zal ons, dommekloten, kunnen uitleggen hoe de roverheid dit varkentje zal wassen. |
Citaat:
|
Citaat:
Althans voor de verbruikers die nog geen digitale meter hebben. Degenen zonder digitale meter zullen dus gemiddeld een hogere korting krijgen dan degenen met digitale meter, want hun jaarverbruik (inclusief de zware wintermaanden) zal worden geprotateerd naar 4 maanden. |
Citaat:
Of hebben ze jullie daarvoor ingehuurd? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be