Bovenbuur |
27 maart 2022 22:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
(Bericht 9928522)
Ik denk dat ik wel min of meer doorheb wie en wat FDW precies is, ik heb daar geen enkele illusie meer over.
Voortschrijdend inzicht op het vlak van verkiezingsuitslagen is de reden, het oekraiense volk kan FDW aan zijn reet roesten, zelf al moesten ze tot de laatste uitgemoord worden, en nee, ik zeg dat niet licht.
In nederland zitten ze met Thierry Baudet met een gelijkaardige figuur.
|
Ik moet zeggen dat ik niet super veel recent (of oud) inzicht heb in Dewinter, maar iets als deze draad zal je over Baudet niet snel kunnen maken. Die komt veel meer uit de conspiracy hoek, en als hij ongelijk krijgt graaft hij zich juist verder in. Poetin zal voor hem nog wel even een topkerel blijven. Voor Baudet zijn Moslims slecht, Joden zijn slecht, homo's zijn slecht, alle politici van andere partijen zijn slecht, de hele medische wereld is slecht, etc enz meer. Alles en iedereen is een vijand van het volk. En als de verkiezingsresultaten dan geen klinkende overwinning zijn dan "lijkt het wel alsof iedereen tegen ons is". Goh, echt? Jij vindt iedereen kut, maar je verwacht wel dat anderen jou geweldig vinden?
Toegeven dat hij fout zat, met een stuk reflectie erbij hoe dat gekomen is, na zolang in het vak als een niet al te populaire politicus? Het zou eens een eenmalige opleving kunnen zijn natuurlijk, maar als dit het normale niveau van Dewinter is dan staat hij qua manier waarop hij in de politiek staat ruim boven Baudet in mijn achting.
Toegegeven, dat is geen hele hoge lat.
|