Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
(Bericht 9935237)
"leiders" hunne kak stinkt ook, ook al trachten ze het "gepeupel" van het tegenovergestelde te overtuigen.
Desalniettemin is er geen enkele vorm van logica te vinden in het Boetsja debacle. Want mocht het onomstotelijk, en feitelijk bewezen worden dat putin wel degelijk de opracht gegeven heeft om burgers af te slachten, dan kan hij NOOIT meer winnaar zijn in deze oorlog, en dan doe ik een oproep aan alle russen zich meteen tegen putin te keren.
Dus, waarom zou putin zoiets riskeren? Wat wint hij hiermee? Waar zit zijn voordeel?
Het gemakkelijkste is hem dan maar af te schilderen als een compleet geschift persoon, die zomaar wat mensen afslacht, omdat hij daar, tja, plezier in beleeft.....
Probeer u echter het tegenovergestelde voor te stellen, en dat dit werkelijk een "false flag" is, of in ieder geval, dat men tracht de feiten anders voor te stellen dan wat er er in werkelijkheid gebeurde.
Wat dan? Het zou in ieder geval "logischer" zijn, want daarmee bereikt men NET hetgene mee wat men putin nu kwalijk neemt.
Mij gaat het even niet over de big picture, maar louter over dit alleenstaand feit.
just trying to make sense of everything....
|
Is dat niet 't eerste wat je jezelf afvraagt, zeker bij eenzijdige informatie "wie heeft hier baat bij?".
Ik stel me ook vragen bij 't respect dat mensen voor hun medemensen hebben, dat ze lijken van medeburgers wekenlang op straat laten liggen. Met welk doel? Lijkt mij toch niet logisch, zeker als de vijand al vertrokken is. Ik zou iig niemand zo laten liggen (rotten, verschrikkelijk zoiets te zeggen, maar wel realiteit - volgens de media) en 'n minimum aan respect opbrengen om tenminste ìets te doen, ik weet niet wat, maar wel dat ik ìets zou doen.
Ik verongeluk mezelf verdorie als er 'n overreden kat op de weg ligt om 't dier 'n waardige laatste rustplaats te geven ipv op straat te laten liggen.
Dan nog dat vreemde verhaal over de burgemeester van Bucha die doodgemarteld zou zijn en in 'n rioolput gesmeten, blijkt vandaag toch niet dood te zijn.
Vreemde zaken... waar blijlbaar niet al teveel wordt bij stilgestaan, laat staan dat er iemand vragen over stelt.
Want dan ben je 'n "Putinknuffelaar".
|