![]() |
Citaat:
Maar akkoord: dat systeem was zeer goed in normale tijden. Maar nu zijn het abnormale tijden. En dat is het zo: Vivaldi kan daar niet goed mee om. Hun rechts-georiënteerde rakkertjes zien het rechts, de linkiewinkies zien het links en ze rommelen dus maar wat aan. |
Citaat:
Maar voor veel naïeve klanten is het een koude douche. |
En als eindafrekening nog niet hoog genoeg is komt er voor vele mensen met variabele hypothecaire lening nog een verrassing aan!!
Zal een happy 2023 worden. |
Citaat:
Maar ja zolang de EU geld blijft drukken om al hun megalomane plannen te financieren, gaat dat er niet op beteren natuurlijk. |
Citaat:
|
Nieuw maandelijks voorschot electriciteit gekregen, is nu 61,67 Euro meer dan verleden maand geworden.
Maar aangezien ik 61 Euro per maand van de overheid krijg moet ik 0,67 € opleggen. Of mijn economisch bommetje (draadtitel) betreft electriciteit. lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor diegene die tijdelijk de pauze knop hebben ingedrukt voor Corona en Energiecrisis, die gaan ze een dubbel been uitdraaien van zodra ze terug kunnen betalen, of de looptijd langer, maar betalen zullen ze. |
Citaat:
Maar zoals hoger gesteld: gij noch ik zitten in de categorie die zwaar gejost zijn met de actuele energieprijs-verhogingen. |
De eindafrekeningsbom is met een sisser afgegaan. Ik krijg 300 euro terug.
|
https://www.hln.be/geld/gemiddelde-j...euro~a5f61d65/
5353 euro is voor veel gezinnen nog niet overbrugbaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be