![]() |
Citaat:
Er is niet eens een politieke partij waarop ik kan stemmen. Waarom zouden mensen als mij überhaupt bijdragen aan een gemeenschap dat hen bureaucratisch in de goot/dood poogde te pesten en die fascisten die hen opjutten belonen met honderdtal K premie bovenop hun pensioen? Laat politici die aan onze SZ willen komen het goede voorbeeld geven en schaf hun premies af. |
Citaat:
bv voor elk gewerkt jaar 1 maand doppen? 1 jaar gewerkt zonder onderbreking? 1 maand dop 5 jaar zonder onderbreking gewerkt? 5 maand dop 10 jaar gewerkt zonder onderbreking? 10 maand dop ... .. . |
Citaat:
|
bv voor elk gewerkt jaar 1 maand doppen?
1 jaar gewerkt zonder onderbreking? 1 maand dop 5 jaar zonder onderbreking gewerkt? 5 maand dop 10 jaar gewerkt zonder onderbreking? 10 maand dop ... is geen slecht idee , nu al wordt den dop berekend op het aantal jaren dat je gewerkt hebt maar toen ik 975 euro dop kreeg (enige tijd terug) , kreeg een leefloner 1000 euro |
Citaat:
Ze blijven werkzoekende tot ze pensioengerechtigd zijn. Dan pakken ze hun pensioen en trekken ze meer hé. --- Als ik u was zou ik kunnen overwegen om naar oude VU traditie eens op een mooie zondagnamiddag te gaan wandelen in het mooie Voeren. Frisse lucht is goed voor het lichaam hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Met het systeem dat ik terloops voorstelde stopt het op het einde van uw rechtmatige periode. Achteraf niets meer, pak uw kabas op en ga werken. |
Citaat:
|
4 op de 10 mensen van buiten de EU tussen 25 en 64 zijn inactief en zoeken ook geen werk.
|
Citaat:
Werkloosheidsgraad in Wallonië daalt (Belga) De werkloosheidsgraad in Wallonië is in april gedaald tot 12,5 procent. Een jaar geleden, in april 2021, bedroeg de werkloosheidsgraad nog 12,3 procent. Dat blijkt vandaag uit cijfers van de arbeidsbemiddelingsdienst Forem. https://trends.knack.be/economie/bed...eck=1670327071 In feite zit het probleem in BXL: In 2021 lag de werkloosheidsgraad in het Vlaamse Gewest (3,9%) veel lager dan in het Waalse Gewest (8,9%), in het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest (12,5%) en in België als geheel (6,3%). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was die leefloner alleenstaande of samenwonende. Iemand die in een gelijkaardige situatie verkeert, kan bij z'n dop altijd bijkomend leefloon krijgen. Maar ik vermoed dat het geen gelijkaardige situatie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be