![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er onder de fransen dan geen sympathieke mensen ? Het is ver gekomen als we alle mensen uit een bepaald land gaan spiegelen aan wat voetballende onnozelaars met dezelfde nationaliteit. Even ter herinnering. Niet jij of ik wint noch de Fransen noch de Spanjaarden. Het is een ploeg voetballers die een spelletje winnen. Jij of ik winnen of verliezen daarmee nooit NIKS. |
Citaat:
|
Citaat:
Of hoe Brazilië niet in de halve finale is beland? De laatste 4 WK's (en ook dit WK) werden (wordt) gewonnen door landen die niet eens in de top 15 van landen met de meeste inwoners van de wereld staan: - Italië in 2006 (plaats 23 qua bevolking) - Spanje in 2010 (plaats 29 qua bevolking) - Duitsland in 2014 (plaats 19 qua bevolking) - Frankrijk in 2018 (plaats 21 qua bevolking) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De USA zou moeten verliezen in de halve finale tegen China of India. |
Citaat:
|
Citaat:
Algerije steunt de onafhankelijkheid van de Westelijke Sahara en heeft daar geregeld 'ruzie' over met Marokko. Recent was het weer zever: https://www.gisreportsonline.com/r/w...geria-morocco/ |
Citaat:
|
Citaat:
Van de 26 "Marrokaanse" spelers, spelen er 5 in Spanje, 5 in Frankrijk, 2 in Belgie, 3 in Italie, 3 in Engeland, en 1 in Duitsland. Slechts 7 spelen niet in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner mij wel dat ze er op de valreep in slaagden met een dribbel een penalty konden uitlokken. Ok, match is match. Goeie ploeg, voor alle duidelijkheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be