![]() |
Nog een paar posts, en we weten bij-na alles van bij-en en brandnetels.
|
Citaat:
En die liggen verrassend zacht :-) |
|
Citaat:
|
Citaat:
Verwerk die tech in de muren en boorden. Voorzie een massagrid voor hele wijken. |
Citaat:
Bleeding edge tech is gewoon reteduur. Te duur om gebruikt te worden om het kiesvee te vertroetelen. |
Citaat:
De mensen beter maken is al lang geen industrie meer. Alles draait om winst.... |
Citaat:
En ja, ik zou graag een goed belegde boterham willen. In ruil geef ik toegang tot mijn kennis en vaardigheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We doen er wijs aan onze grond van onze voorvaderen terug te eisen en terug zelfvoorzienend te worden. Dit beestensysteem is verdoemd. |
Citaat:
|
De EU heeft onlangs beslist dat minstens 1/3 van het EU-landbouwareaal voor de biologische teelt moet dienen. In de biologische landbouw wordt pyrethrine als insecticide gebruikt en dat is dodelijk voor de bijtjes las ik ...
|
Wat sterfte van bijenvolken betreft is het grootste probleem landbouwers die hun gewassen bespuiten met insecticiden. Sommigen daarvan zijn systemisch waardoor het doordringt in letterlijk alle delen van het gewas. Dus ook de bloeiwijze met de nectar en het stuifmeel. Zeer nefast was bv. Imidacloprid van Bayer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be