![]() |
Citaat:
Hoe levert scenario twee meer zetels op voor de N-VA? Want daarover ging het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Posts 54 en 59.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het middel van elke politieker is het mandaat. Want alleen daarmee kan hij zijn politieke doeleinden realiseren. Tuurlijk tellen vaak de postjes meer dan wat anders. Maar niet bij de nva (:lol:) |
In post beantwoord uit luiheid:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal de brulkikker doen: politiek goud opleveren. Minstens 1 extra mandaat in West-Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me vrij, onze eigen peilingen zijn stukken accurater. |
Citaat:
|
Citaat:
Die wil burgemeester blijven, maar uiteraard ook die parlementaire wedde mee graaien. Hij gaat toch enkel op donderdag naar het parlement voor wat show op te voeren. Een part-time parlementair met een fulltime wedde. 8-) En als hij het na een jaar of twee beu is, blijft hij de donderdag ook in Middelkerke, zijn wedde krijgt hij dan toch door. |
Citaat:
Maar of dit een extra verkozene gaat opbrengen durf ik niet om te wedden. Trouwens wie was het nu ook alweer die de Vlaemschen fröbeltuin beschreef als de politieke palliatieve zorg ? Dus Loones gaat uit eigen beweging naar de palliatieve ? Neen toch ? Wat een uppercut Ik persoonlijk zou een Elsje (Ampe) (of een Valerieke of een Lorinneke) doen mocht een partij mij zo als stront behandelen. |
Citaat:
Net zoals de HLN en VRT peilingen Het leuke aan die peiling is dat het rechtse DoorBRAAK ze weldegelijk publiceerde ! |
Opiniestuk van HLN
Isolde van den eynde Citaat:
|
Citaat:
Maar een hoer, dat is ne straffe... Jij neemt echt geen blad voor de mond. :clapping: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie van een hoer gebruikt is een hoerenloper |
De laatste paragraaf uit dat editoriaal van HLN is de beste:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be