![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En het gebeurt zelfs in België. |
Citaat:
Ik raad in dit geval een goede therapeut aan. |
Citaat:
schitterend advies ! |
Citaat:
Je leest hier de meest contradictorische dingen. Mensen die altijd de kaart trekken van de persoonlijke vrijheid gaan ineens zeggen dat Petra's keuzes verkeerd zijn. 't Scheldt schrijft daarover verdorie meer dan over de staatshervorming. |
Citaat:
Maar 'k heb je wel begrepen. |
Citaat:
Bovendien klaag ik het gebrek aan respect aan als sommigen het moeilijk hebben met mensen die worstelen met de beleving van hun sexe of gender. Respect voor de medemens is voor mij een basis. En dat is wederzijds. Die "anderen" moeten niets opdringen, straffer nog, ze moeten ook niet teveel zagen. |
Citaat:
Ik heb wel een dozijn ongezonde obsessies, maar toch kan ik jouw raadgevingen missen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand echt vindt dat dit een overtreding is van de kieswet moet hij maar een klacht indienen.
Dat gaat uiteraard niet gebeuren, want het is gewoon onnozel extremistisch getrol op basis van een bewust verkeerde lezing van de wet. |
Citaat:
|
Citaat:
De wet heeft het over geslacht, niet over gender. Een omgebouwde man/vrouw kan nooit een echte man/vrouw zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zeg dat het 'in de richting gaat' van. In de zin dat ze het meest van iedereen de nadruk leggen op een streng strafrecht en op het traditionele gezin. Dat valt toch niet te ontkennen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be