![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Echt? |
Citaat:
Zijn vrouwen in politieke mandaten voor jou dan enkel broedkippen die goed zijn voor een beetje te werken tussen de kiendjes van 't school halen of andere trivialiteiten, en hun echte job ? |
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
Het is duidelijk dat ze minister wil blijven, maar met een ommetje nog snel wat zieltjes voor haar partij wil winnen in Genk. Haar uitspraak: als Genk me nodig heeft zal ik er zijn...dient enkel om de poppetjes op de juiste plaats te zetten. BDW zit in een vergelijkbare situatie, maar die heeft het geluk of programmeert dat geluk door de federale regeringsvorming te rekken tot de lokale verkiezingen achter de rug zijn. Meer moet je daar niet achter zoeken. Slinks de kiezer proberen voor de gek te houden. Maar dat zit in alle regerende partijen. |
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240221_93241858 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het echt nodig is, dan hebben wij wel knallers klaar staan, uiteraard zou ik het liefst een Limberger - Limburgse hebben, maar dat moet niet. Een man zou de verhouding vrouwen - mannen iets kunnen rechttrekken, maar zelfs dat moet niet voor mij. |
Citaat:
Anyway ik heb toevallig dit weekend wat onderwijzend personeel gesproken en ze waren not amused . |
Citaat:
Burgemeester is een vet baantje hoor. Goed betaald en je gaat en komt wanneer het je uitkomt. Wel veel handtekeningen zetten:-) |
Citaat:
Waarom vinden ze zo weinig vrouwen op de kieslijsten ? Ik zal het U uitleggen ...opdat vrouwen graag veel tijd hebben voor hun gezin en geen interessen hebben in late en verre vergaderingen en nog meer. Niks mis mee maar dat zijn feiten...lees maar Vooral vrouwen werken deeltijds: 40,2% van de vrouwelijke loontrekkenden werkt deeltijds, ten opzichte van 12,1% van de mannelijke loontrekkenden. |
Citaat:
N-VA begint er ook al wat van te kennen qua kiezersbedrog. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben dus een minister van onderwijs die dat postje maar een tweedekeus postje vindt. We zullen maar niet vragen met welke motivatie ze aan haar taak begint zeker? Nog niet begonnen en laat laten merken dat je er eigenlijk helemaal geen goesting in hebt. Fuck you, studenten!!! Ze is dus gewoon minister geworden om toch maar zeker ergens goed hare kost te verdienen. Wordt ze geen burgemeester heeft ze haar ministerloon toch nog. |
Citaat:
2. Elke weekend 3 lokale pensenkermissen gaan bezoeken betekent dat je 24/24 met die job bezig bent. Als je denkt dat je er komt met 40u per week dan dwaal je. Als je die 130K deelt door het aantal uren, dan is dat mager. |
Citaat:
Dus jij vindt 10.000 euro bruto (7500 netto ?) per maand geen goed loon ? Ik vind dat een heel dik loon. Maar als het dan toch zo een hard onderbetaald labeur is begrijp ik niet ze dat zo graag wil zijn. Ze maken er mekaar bijna voor van kant om die postjes. De reden kan misschien zijn ze graag pensen eet (die zullen dan wel gratis zijn voor haar) :-) . Zou een baantje bij de plaatselijke Delhaize dan niet interessanter zijn ? PS ; Voor slecht betaalde jobs waar je heel hard moet werken staat men niet te springen. Ik heb een vriend die bijna weent voor dakleggers te kunnen aanwerven.:roll: Ah ja .....er zijn parlementsleden die nog geen 2 x per jaar te vinden zijn in het parlement....oa Bartman om er maar ene te noemen. |
Citaat:
Ik zal het u zeggen, geen enkel. En daarmee weet je meteen waarom je amper nog capabele mensen vindt in de politiek. Je kan immers veel meer verdienen in de privé. Het is echt ongelooflijk hoe vaak ik dat moet blijven herhalen. Ik verdien meer dan gelijk welke burgemeester in dit land, ik doe minder uren, ik heb amper volk dat aan mij rapporteert en ik kan anoniem over straat lopen. En ik ben allesbehalve een uitzondering hé. Je moet dus ofwel extreem idealistisch zijn, ofwel narcist ofwel incompetent om nog in de politiek te gaan. En van die eerst soort zijn er niet al te veel. |
Citaat:
Bij de gemeenteraad, die altijd onpaar is, mag het één man of vrouw verschillen. Erg dat u zelfs dat niet weet. |
Citaat:
En ik blijf het dan ook maar herhalen. Niemand houdt ze tegen om in de prive te gaan werken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be