Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moet ik hiervoor rascist worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3265)

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Ik heb iets gelijkaardigs als Chill hier bij ons in het statiekwartier meegemaakt, maar dan op een veel meer gewelddadige manier.

Ik weet zeker dat als ik die 4 gastjes die me toen in elkaar hebben geslagen en beroofd opnieuw zou tegenkomen ik ze met veel plezier eigenhandig naar de andere wereld zou helpen.

:idea: begrijp ik Darwin al wat beter

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chill
Waarom moeten we het altijd over het blok hebben?

Mijn wereld is net iets ruimer en ronder dan het blok.

Ik begin het mij ook af te vragen.
Heel die nest linksen en rechtsen bijeen (die actief aan politiek doen) vertegenwoordigen pakweg 0.1% van de bevolking en op fora is het net of er niets anders bestaat.

Thomas 16 mei 2003 12:47

Zeg Pauluske, distantieer je nu niet van ietske waar je zelf ook aan meedoet he!

haasje 16 mei 2003 12:49

[Heel die nest linksen en rechtsen bijeen (die actief aan politiek doen) vertegenwoordigen pakweg 0.1% van de bevolking en op fora is het net of er niets anders bestaat.[/quote]

Ja Hallo!We zijn hier wel op een politiek forum,wat dacht je dan dat het over zou gaan?

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Zeg Pauluske, distantieer je nu niet van ietske waar je zelf ook aan meedoet he!

O, ik bezondig mij er ook aan, ik weet het :oops:

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 12:51

Hallo, ik reageerde wel op de uitspraak van Chill hé, dat is hier verdomme een echte kutgewoonte citaten uit z'n verband te rukken.

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haasje
[Heel die nest linksen en rechtsen bijeen (die actief aan politiek doen) vertegenwoordigen pakweg 0.1% van de bevolking en op fora is het net of er niets anders bestaat.

Ja Hallo!We zijn hier wel op een politiek forum,wat dacht je dan dat het over zou gaan?[/quote]

Wel, alleszinbs niet 90% van de tijd over een fenomeen dat 16% van de bevolking omvat.

joske 16 mei 2003 13:01

paulus,ge kunt nog verder teruggaan in de tijd,naar 1302: wat walsch is,valsch is,sla dood.

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joske
paulus,ge kunt nog verder teruggaan in de tijd,naar 1302: wat walsch is,valsch is,sla dood.

Pardon?

joske 16 mei 2003 13:49

welja die rede van goebbels in 1943,dat is verdorie 60 jaar geleden,het kan goed zijn dat jij nog niet eens geboren waart,en wat heeft dat met het blok te zien? :?:

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joske
welja die rede van goebbels in 1943,dat is verdorie 60 jaar geleden,het kan goed zijn dat jij nog niet eens geboren waart,en wat heeft dat met het blok te zien? :?:

Waar zeg ik dat dat iets met het Blok te zien heeft, Joske?
Ik denk dat jullie ultra-defensieve opstelling jullie daar serieus parten begint te spelen...
Ik zet dat als onderschrift, gewoon om de draak te steken met de grootspraak die deze heer verkondigde, op een tijdtip dat de oorlog al zo goed als verloren was voor hen. Daarom dat ik er de datum bijgezet heb.
Als u wil, post ik de hele speech, dan ziet u het citaat meer in z'n oorspronkelijke verband.

Het Skill Effect 16 mei 2003 15:13

links, rechts

Thuis best !!!! :P

TomB 16 mei 2003 18:17

Citaat:

links, rechts

Thuis best !!!! :P

Ge hebt gelijk, laten we ze allemaal naar huis sturen?

Het Skill Effect 16 mei 2003 19:25

Ze kunnen beter de linkse en rechtse stemmers zondag thuishouden....

Gaan er teminste enkel realisten stemmen !!! :wink:

haasje 16 mei 2003 19:27

alleen de cd&v dan?

datri 16 mei 2003 19:35

Citaat:

Ze kunnen beter de linkse en rechtse stemmers zondag thuishouden....

Gaan er teminste enkel realisten stemmen !!! :wink:

Dan zal er niet veel te tellen zijn :lol:

Het Skill Effect 16 mei 2003 19:47

kwaliteit boven kwantiteit !!!

datri 16 mei 2003 19:51

Citaat:

kwaliteit boven kwantiteit !!!

En met welke maatstaf ga jij de kwaliteit bepalen ???

Het Skill Effect 16 mei 2003 19:55

Gezond verstand en normaal gedrag.

Beide extremen (links en rechts) vergeten deze twee belangrijke elementen wel eens.

datri 16 mei 2003 20:08

Citaat:

Gezond verstand en normaal gedrag.

Beide extremen (links en rechts) vergeten deze twee belangrijke elementen wel eens.

Ik heb voldoende gezond verstand, en mijn gedrag wijkt niet veel af van het normale hoor! ( af en toe doe ik eens raar, maar wie niet hé)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be