![]() |
Citaat:
:idea: begrijp ik Darwin al wat beter |
Citaat:
Heel die nest linksen en rechtsen bijeen (die actief aan politiek doen) vertegenwoordigen pakweg 0.1% van de bevolking en op fora is het net of er niets anders bestaat. |
Zeg Pauluske, distantieer je nu niet van ietske waar je zelf ook aan meedoet he!
|
[Heel die nest linksen en rechtsen bijeen (die actief aan politiek doen) vertegenwoordigen pakweg 0.1% van de bevolking en op fora is het net of er niets anders bestaat.[/quote]
Ja Hallo!We zijn hier wel op een politiek forum,wat dacht je dan dat het over zou gaan? |
Citaat:
|
Hallo, ik reageerde wel op de uitspraak van Chill hé, dat is hier verdomme een echte kutgewoonte citaten uit z'n verband te rukken.
|
Citaat:
Wel, alleszinbs niet 90% van de tijd over een fenomeen dat 16% van de bevolking omvat. |
paulus,ge kunt nog verder teruggaan in de tijd,naar 1302: wat walsch is,valsch is,sla dood.
|
Citaat:
|
welja die rede van goebbels in 1943,dat is verdorie 60 jaar geleden,het kan goed zijn dat jij nog niet eens geboren waart,en wat heeft dat met het blok te zien? :?:
|
Citaat:
Ik denk dat jullie ultra-defensieve opstelling jullie daar serieus parten begint te spelen... Ik zet dat als onderschrift, gewoon om de draak te steken met de grootspraak die deze heer verkondigde, op een tijdtip dat de oorlog al zo goed als verloren was voor hen. Daarom dat ik er de datum bijgezet heb. Als u wil, post ik de hele speech, dan ziet u het citaat meer in z'n oorspronkelijke verband. |
links, rechts
Thuis best !!!! :P |
Citaat:
|
Ze kunnen beter de linkse en rechtse stemmers zondag thuishouden....
Gaan er teminste enkel realisten stemmen !!! :wink: |
alleen de cd&v dan?
|
Citaat:
|
kwaliteit boven kwantiteit !!!
|
Citaat:
|
Gezond verstand en normaal gedrag.
Beide extremen (links en rechts) vergeten deze twee belangrijke elementen wel eens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be