Stubaf. |
7 juli 2005 10:13 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wanneer heeft die dan wel gepleit voor een unitair België of méér bevoegdheden voor de federale staat? Hij heeft daarentegen gezegd dat de gewesten meer bevoegdheden moeten krijgen, net als zijn VLD.
De Croo is geen unitarist noch een unie-federalist, maar een opportunitisch federalist, net als de VU vroeger.
Dat gezegd zijnde is zelfs zijn lauw softie-belgicisme een opkikker in de Belgische politiek.
|
Hahahaha, wat is dat nu voor een zever? :-D Als ze hun dagen niet vullen met mensen uit te schelden en te "pesten" op forum.politics.be zijn het geen "echte" Belgen voor U? Herman Decroo is zowat de meest politiek gedecoreerde burger van het land, een vurig royalist én verdediger van België, waarom zou je jezelf en die 2,5 partijleden (inclusief paardekop) boven hem plaatsen? Het treft me eveneens hoe snel je Di Rupi uitspuwt als het je uitkomt, maar hem 5 minuten later omarmt als voorbeelden voor alle Belgen. Maar nee, Di Rupi is plots een onnozelaar en De Croo ook. En dat de koning om de haverklap op de buis komt en het VB ervan geweerd wordt als de pest is eveneens je aandacht ontgaan verzekers? Er zijn dus in feite geen Belgicisten meer?
Als ik jouw logica volg schiet me de volgende uitspraak te binnen:
[size=5]Sire, il ya plus de Belges![/size]
|