![]() |
Citaat:
|
Citaat:
binnenland ************************ DE VIERDE IJZERWAKE IS RUSTIG VERLOPEN *************************************** De vierde IJzerwake in Steenstrate bij Ieper is rustig verlopen. [size=5]Volgens cijfers van de politie woonden 4.500 mensen het gebeuren aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck bij. [/size] Voorzitter Johan Vanslambrouck trok van leer tegen wat hij "175 jaar wanbestuur noemde in België" en pleitte opnieuw voor een onafhankelijk Vlaanderen. Er was even een incident toen twee mannen op het podium klommen met de Belgische vlag op hun bovenlichaam geschilderd. IJzerwake streeft naar zelfbestuur voor Vlaanderen, wil nooit meer oorlog en wil godsvrede stimuleren en uitdragen. De vereniging ontstond uit onvrede met de koers van het IJzerbedevaartcomité. http://193.121.55.225/tt/tt_een.php?...=0&s=0&r=0&x=1 Rekeninghoudend met dat miezerige weertje heeft de Ijzerwake op een vrij hoge opkomst kunnen rekenen. |
Citaat:
2000, zei u? |
Conclusie: de VRT liegt er weer op los. 8)
Zielig eigenlijk hoe ze de Vlaamse beweging trachten te minimaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
er waren ook vlaggen van: (in publiek + vlaggenparade!) TAK (verscheidene afdelingen, aan in- en uitgangen ervoor en erna ook present) KVHV (Gent, Leuven, ..) VVB (verscheidene afdelingen, o.a. Antwerpen, Hamme, Nijlen(?), ..) NVA (M. Demesmaker o.a., maar ook leden en mandatarissen. zelfs nva-jasjes gezien, strikt gezien zou dat niet eens mogen) u gaat mij NIET wijsmaken dat dit 'extreemrechts' was. daarvoor graag een bewijs (wat u uiteraard niet kan geven, u kletst hier maar op los) http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...x.html?video_1 zie uitleg van M.Demesmaker in deze video. Vlaams-nationalistische groetjes Ambiorix[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar zal ik nog een betere ronde doen in Dilbeek , alvast bedankt voor de info |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook al veel belgische vodden afgetrokken, maar ik stoef daar niet zo mee.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk: de IJzerwake heeft niks met links of rechts te maken, alles met een radicaal-Vlaamse trouw aan het authentieke Ijzertestament. |
Voila. Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be