![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat je alle beursberichten klakkeloos naast je neer moet leggen. ik zeg alleen dat je ze moet leren interpreteren en inpassen in je eigen strategie. Tip:3Een negetief bericht is tien keer sterker dan een positief bericht. Vandaar dat ik Maarten Verheyden graag bezig hoor. Hopelijk komt hij bij mijn partij.:-P Gegarandeerd een stemmenkanon. |
of koop een tracker op de bel20 op pakweg 10 jaar.
kassa kassa. tenzij de crisis aanhoudt natuurlijk, zoals in japan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als BDW zijn werk heeft gedaan wordt hij overbodig. Dan zal het om de economie gaan. Het ziet ernaar uit dat ons sociaal Ponzi-systeem failliet zal gaan. Rest nog twee alternatieven:WIJ of een soort communisme. Alle andere partijen bieden gewoon geen alternatief. Die blijven aanmodderen in het oude Keysiaanse ponzisysteem. Of dwepen met het neo-Marxisme. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 71591 |
Citaat:
De clou is dat wij voor een revolutionair economische syteem staan dat incontournable zal worden de komende jaren en Maarten Verheyden kan hierin een pioneersrol spelen. |
Citaat:
Voordat jan met Pet zal beseffen dat zijn centen niet meer veilig zijn bij de staat kan het nog enkele jaren duren. Maar de evolutie is al begonnen in Oost-Europa en de VS. |
Citaat:
|
Citaat:
definieer sterindex. de bel 20 doet het normaalgezien wel ok in vergelijking met andere indices. |
Citaat:
Een goede Belgische index ken ik niet, maar ik vind de FTS Eurofirst 300 best OK. Of daar een ETF van bestaat weet ik niet, ik denk het niet. |
Olieaandelen blijven wat mij betreft de max op BP na natuurlijk :roll: maar dat heb ik nooit gekocht wegens de wisselvallige Pond .
|
Om een lang verhaal kort te maken : hier mijn selectie :
http://unitedmonkies.nl/user/KameraadWolf/votes work in progress, ik streef naar spreiden over minimum 50 |
Citaat:
Idd. Ons geld is veiliger bij de banken :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be