Jörgen Noens |
27 juni 2003 13:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Het Vlaams Blok bevat blijkbaar niet enkel infiltranten, maar ook leugenaars en onnozelaars. Een gevaarlijk zootje!
Ook wel vreemd hoe ze telkens proberen de eigen criminaliteit goed te spreken en plots hun eis voor een harde aanpak laten vallen... Je zou nochtans denken dat ze het eigen volk eerst hard zouden willen aanpakken op vlak van criminaliteit. Maar consequent zijn en actief zijn bij het Blok gaan nu eenmaal niet hand in hand.
|
Tss,tss, coolov, niet persoonlijk beginnen worden!
En die eigen criminaliteit : kan jij een aantal vb opgeven van effectieve veroordelingen tijdens de laatste 25 jaar? :roll:
|
No problem:
VMO-proces, Bruno Verstraete (voormalige uitbater van 'De Roeland'), Jeroen Mol, en er zullen er wel nog een paar zijn voor minder spectaculaire misdrijven ;-)
P.S. Jörgen, Klaas en Kris: waarom hebben jullie alle drie het eigenlijk over 'Meuzegem' als je 'Meusegem' bedoelt?
|
Beste Geert,
Waar heb ik het hier over Meuzegem?
Maar ik wil toch op jouw vraag ingaan, dewelke uiteraard weer helemaal niets met de discussie heeft te maken. Het is inderdaad Meu zegem. Net zoals Im pde. Maar met de tijd en met het samenvoegen van de gemeenten is dit veranderd in Meusegem en Imde. Bij de inwoners van Meuzegem en Impde ligt deze zaak gevoelig.
Ik zie inderdaad dat Klaas in Meuzegem woont. Klaas welkom in één van de mooiste gemeenten van Vlaanderen. Welkom in Meuzegem een deelgemeente van Wolvertem!
Geert,
Jij mag me Kris noemen, geen probleem, je mag me zelf je moeder noemen, ook geen probleem. Maar antwoord nu eens op al de vragen en hou je nu eens tot het onderwerp!
Jörgen Noens
|