![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar goed dat u het zegt, want afleiden uit zijn posts konden we dat totnogtoe zeker niet! |
Ik vind de Vl-nat. die ervoor uitkomen eerlijker dan de pseudo-neutralen zoals Dies.
|
Citaat:
Vlaanderen moet die eisen eindelijk eens gaan stellen en gaat de BUB daarbij helpen en zo ja hoe? Ik meen dat jullie zelf toch ook voor Nederlands onderwijs waren in Wallonië? |
Citaat:
|
Citaat:
whahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij heb ik hier nog nergens gesteld of gepleit in het voordeel van een onafhankelijk Vlaanderen, maar goed als u dat denken wil! |
Citaat:
Jaja, genuanceerd denken, het is niet simpel. |
Citaat:
Whahaha ik vind dit wel komisch allemaal :P ... Ik zal eens aan mijn Friese familie doorgeven dat ik nu bekend sta als Vlaams-Nationalist whahaha |
Waarom wil u VL ja/nee onafh?
|
Citaat:
Ten eerste hoeft Vlaanderen van mij niet onafhankelijk als de huidige fouten worden rechtgetrokken. Deze fouten heb ik in veel andere threads al aangegeven en ik denk dat jij de meeste kent. Dus mochten deze fouten worden rechtgetrokken zie ik ruimte voor Vlamingen in België en wie weet later in de Verenigde Nederlanden en Europese Unie... |
En wat zijn die fouten dan wel? (en niet rond de pot draaien, hè).
Dies, jij lijkt mij allesbehalve neutraal. Daarvoor is je vraagstelling te gekleurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal u even helpen: het enige dat mij interesseert is een betere economische werking. Dus als u mij zwart op wit kan aantonen dat een unitair systeem beter is of dat een onafhankelijk Vlaanderen/Wallonië en Brussel beter zijn of eender welk ander systeem om dat te bekomen, dan schaar ik mij onmiddelijk achter die staatsstructuur! Maar begin a.u.b. niet over het Belgische of Vlaams voelen van de mensen! Leg argumenten op tafel die ter zaken doen! |
De beste garantie op een goede economie (het enige wat u interesseert) is volgend systeem:
een kleine aristocratische toplaag daaronder een massa slaven :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be