Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Eisen stellen nu!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4145)

Dies 29 juni 2003 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Kunstmatig gecreëerd gevoel? Hoe kom je erbij? Niets is natuurlijker en spontaner. Nogal een verschil met Vlaanderen Vlagt !

U weigert het echt om te lezen wat er staat en om te praten over datgene dat van belang is hé!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik denk dat hij er in ieder geval meer vanaf weet dan u, Hans is tenslotte advocaat...

En maakt hem dat alwetend ofzo?
Maar goed dat u het zegt, want afleiden uit zijn posts konden we dat totnogtoe zeker niet!

Bruno* 29 juni 2003 19:55

Ik vind de Vl-nat. die ervoor uitkomen eerlijker dan de pseudo-neutralen zoals Dies.

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Ik vind de Vl-nat. die ervoor uitkomen eerlijker dan de pseudo-neutralen zoals Dies.

Maar goed Tacitus, om even terug te komen op het onderwerp:

Vlaanderen moet die eisen eindelijk eens gaan stellen en gaat de BUB daarbij helpen en zo ja hoe? Ik meen dat jullie zelf toch ook voor Nederlands onderwijs waren in Wallonië?

Distel 29 juni 2003 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Citaat:

Citaat:

En Zeno, ik kan je verzekeren dat onze "Justice" wél werkt. Ik zit er de hele tijd in, dus ik kan het wel weten, hè. :wink:

"Erin zitten" wil niet zeggen dat je er iets van weet. U "zit" bijvoorbeeld toch ook in ons land?

Ik denk dat hij er in ieder geval meer vanaf weet dan u, Hans is tenslotte advocaat...

HOLA POLA!!! Iedereen!! Ssssht! Stil nu! Volgens onze Kim gaat Hans iets zeggen en hij kan het weten, want... (spannende muziek) HIJ IS ADVOKAAT!!!! (climax, explosief stukje muziek, cheerleaders vallen flauw).

Gezien de manier waarop onze advokaat hier "argumenteert" en omspringt met de feiten, hecht ik eerlijk gezegd geen enkele waarde aan zijn capaciteit als advokaat....

Ho eens, je zal Hans maar als pro-deo advocaat krijgen toegewezen als vrouw zijnde die van haar handtastelijke man wilt scheiden 8O ... Dat is dan eigenlijk een fikse natrap hoor :P

Hans als pro-deo? Draai mij dan maar liever meteen den bak in. Ik zie hem al staan: Edelachtbare, iedereen weet toch dat deze man onschuldig is! Een peiling aan de ingang heeft uitgewezen dat een meerderheid der Belgen Distel niet schuldig wilt verklaren! De aanklagers zijn gewoon fascisten, edelachtbare! 8O :shocked!:

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 20:02

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

En Zeno, ik kan je verzekeren dat onze "Justice" wél werkt. Ik zit er de hele tijd in, dus ik kan het wel weten, hè. :wink:

"Erin zitten" wil niet zeggen dat je er iets van weet. U "zit" bijvoorbeeld toch ook in ons land?

HOLA POLA!!! Iedereen!! Ssssht! Stil nu! Volgens onze Kim gaat Hans iets zeggen en hij kan het weten, want... (spannende muziek) HIJ IS ADVOKAAT!!!! (climax, explosief stukje muziek, cheerleaders vallen flauw).

Gezien de manier waarop onze advokaat hier "argumenteert" en omspringt met de feiten, hecht ik eerlijk gezegd geen enkele waarde aan zijn capaciteit als advokaat....

Ho eens, je zal Hans maar als pro-deo advocaat krijgen toegewezen als vrouw zijnde die van haar handtastelijke man wilt scheiden 8O ... Dat is dan eigenlijk een fikse natrap hoor :P

Hans als pro-deo? Draai mij dan maar liever meteen den bak in. Ik zie hem al staan: Edelachtbare, iedereen weet toch dat deze man onschuldig is! Een peiling aan de ingang heeft uitgewezen dat een meerderheid der Belgen Distel niet schuldig wilt verklaren! De aanklagers zijn gewoon fascisten, edelachtbare! 8O

whahaha

Bruno* 29 juni 2003 20:03

Citaat:

Vlaanderen moet die eisen eindelijk eens gaan stellen en gaat de BUB daarbij helpen en zo ja hoe? Ik meen dat jullie zelf toch ook voor Nederlands onderwijs waren in Wallonië?
Als enige partij, trekken wij radikaal de anders-Vlaamse kaart

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 20:04

Citaat:

Citaat:

Hoort er bij die Vlaamse Kaart ook nog uitleg...Of is het de joker?

Distel 29 juni 2003 20:06

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Hoort er bij die Vlaamse Kaart ook nog uitleg...Of is het de joker?

Eerder een wegenkaart. Tja, iedereen kan wel eens verloren lopen...

Bruno* 29 juni 2003 20:07

:roll:

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 20:07

Citaat:

:roll:

Komop ik wacht op uitleg...

Dies 29 juni 2003 21:36

Citaat:

We zullen er maar eens hartelijk om lachen zeker :)
Volgens mij heb ik hier nog nergens gesteld of gepleit in het voordeel van een onafhankelijk Vlaanderen, maar goed als u dat denken wil!

Distel 29 juni 2003 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:

Volgens mij heb ik hier nog nergens gesteld of gepleit in het voordeel van een onafhankelijk Vlaanderen, maar goed als u dat denken wil!

Voor Belgicisten als Tacitus en Hans is er blijkbaar dan ook geen middenweg: u bent ofwel pro unitair België, ofwel bent u een Flamingant (wat voor hen trouwens gelijk staat aan een racist). Zo ook de zwijgende meerderheid, die gemakkelijkheidhalve volledig in het hokje "pro unitair België" wordt gestopt, en "Vliegende Hollander", die voor hen intussen al voor Vlaams-Nationalist wordt versleten.

Jaja, genuanceerd denken, het is niet simpel.

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 21:49

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:

Voor Belgicisten als Tacitus en Hans is er blijkbaar dan ook geen middenweg: u bent ofwel pro unitair België, ofwel bent u een Flamingant (wat voor hen trouwens gelijk staat aan een racist). Zo ook de zwijgende meerderheid, die gemakkelijkheidhalve volledig in het hokje "pro unitair België" wordt gestopt, en "Vliegende Hollander", die voor hen intussen al voor Vlaams-Nationalist wordt versleten.

Jaja, genuanceerd denken, het is niet simpel.

Whahaha ik vind dit wel komisch allemaal :P ... Ik zal eens aan mijn Friese familie doorgeven dat ik nu bekend sta als Vlaams-Nationalist whahaha

Bruno* 29 juni 2003 21:51

Waarom wil u VL ja/nee onafh?

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 21:56

Citaat:

Waarom wil u VL ja/nee onafh?

Let op:

Ten eerste hoeft Vlaanderen van mij niet onafhankelijk als de huidige fouten worden rechtgetrokken.

Deze fouten heb ik in veel andere threads al aangegeven en ik denk dat jij de meeste kent.
Dus mochten deze fouten worden rechtgetrokken zie ik ruimte voor Vlamingen in België en wie weet later in de Verenigde Nederlanden en Europese Unie...

Hans1 29 juni 2003 22:08

En wat zijn die fouten dan wel? (en niet rond de pot draaien, hè).

Dies, jij lijkt mij allesbehalve neutraal. Daarvoor is je vraagstelling te gekleurd.

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 22:14

Citaat:

En wat zijn die fouten dan wel? (en niet rond de pot draaien, hè).

Dies, jij lijkt mij allesbehalve neutraal. Daarvoor is je vraagstelling te gekleurd.

Als voorbeeld wil ik *nogmaals* het onderwijs noemen, waarbij het Nederlands niet verplicht is in Wallonië. De ouderwetse onderwijsbepalingen hebben daarvbovenop nog dezelfde nare consequenties voor Duitstaligen...

Bruno* 29 juni 2003 22:15

Citaat:

Als voorbeeld wil ik *nogmaals* het onderwijs noemen, waarbij het Nederlands niet verplicht is in Wallonië
En welke partij wil d�*�*r iets aan veranderen?

Dies 29 juni 2003 22:17

Citaat:

Waar, wanneer en hoe was mijn vraagstelling dan wel gekleurd?
Ik zal u even helpen: het enige dat mij interesseert is een betere economische werking. Dus als u mij zwart op wit kan aantonen dat een unitair systeem beter is of dat een onafhankelijk Vlaanderen/Wallonië en Brussel beter zijn of eender welk ander systeem om dat te bekomen, dan schaar ik mij onmiddelijk achter die staatsstructuur!
Maar begin a.u.b. niet over het Belgische of Vlaams voelen van de mensen! Leg argumenten op tafel die ter zaken doen!

Bruno* 29 juni 2003 22:23

De beste garantie op een goede economie (het enige wat u interesseert) is volgend systeem:

een kleine aristocratische toplaag

daaronder een massa slaven

:twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be